Delivery Hero Research: Η ομάδα του efood πρωτοστατεί στην έρευνα με σύμμαχο την τεχνολογία
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
delivery-hero-research-η-ομάδα-του-efood-πρωτοστατεί-στην-έρε-562844254

Delivery Hero Research: Η ομάδα του efood πρωτοστατεί στην έρευνα με σύμμαχο την τεχνολογία

Πώς το efood βάζει την τεχνολογία στην υπηρεσία του χρήστη;

Η επιτυχία του efood βασίστηκε από την πρώτη κιόλας μέρα, και σε μεγάλο βαθμό, στην ανάπτυξη και ενσωμάτωση τεχνολογίας, η οποία συμβάλλει στην εξέλιξη της πλατφόρμας ενδυναμώνοντας παράλληλα την εμπειρία του χρήστη. Μέχρι σήμερα, η διαδρομή κάθε παραγγελίας -από τη συλλογή μέχρι την τελική παράδοση στον καταναλωτή- φέρει πάνω της την πίστη, αλλά και την επένδυση σε νέες τεχνολογίες· πράγματα, δηλαδή, που κάνουν την απόδοση των υπηρεσιών παράδοσης ακόμα πιο υψηλή και, ως εκ τούτου, τις ζωές μας πιο εύκολες.

Με έντονο, λοιπόν, το τεχνολογικό στοιχείο, το efood έχει δημιουργήσει μία από τις πλέον δυναμικές ομάδες τεχνολογίας στην Ελλάδα. Μάλιστα, η εν λόγω ομάδα βρίσκεται πίσω από μία πρωτοβουλία, για λογαριασμό της Delivery Hero, ενός από τους κορυφαίους ομίλους delivery παγκοσμίως, πρωτοστατώντας στη δημιουργία μιας ερευνητικής δομής, η οποία παράγει και δημοσιεύει έρευνα για την ανάπτυξη του tech στα delivery services.  

Το Delivery Hero Research ξεκινώντας από πρωτοβουλία της ελληνικής ομάδας του efood, ιδρύθηκε το 2022 με στόχο να γίνει ο ερευνητικός βραχίονας του ομίλου. Πρόκειται για μία πολυεθνική ομάδα στην οποία συμμετέχουν επαγγελματίες από χώρες δραστηριοποίησης της εταιρείας και σήμερα, παράγει έρευνα σχετική με καινοτομίες και τεχνολογίες όσον αφορά στην αλληλεπίδραση των χρηστών με την εφαρμογή του efood. Στόχος της; Η αύξηση του όγκου και της συχνότητας των παραγγελιών καθώς και η ενδυνάμωση της σχέσης των χρηστών με το brand.

Αυτή τη στιγμή η ομάδα στελεχώνεται από μηχανικούς έρευνας από την Ελλάδα, την Ολλανδία, και την Τουρκία, λειτουργεί αποκεντρωμένα (σε διάφορα σημεία της Ευρώπης), και το προσεχές διάστημα θα ενισχυθεί, έτσι ώστε να καλύψει νέες περιοχές έρευνας.

Ποια ήταν όμως η κύρια αποστολή της ομάδας από τη στιγμή της δημιουργίας της; Η παραγωγή έρευνας στο χώρο που ονομάζεται «συστήματα προτάσεων»∙ να μελετήσει, με άλλα λόγια, τα θέματα και τις τεχνολογίες οι οποίες εστιάζουν στο πώς μπορούν να παρέχονται εξατομικευμένες προτάσεις στους χρήστες. Με τη χρήση προηγμένων αλγόριθμων, η ομάδα επιδιώκει να αναδείξει περιεχόμενο που ταιριάζει τόσο στις προτιμήσεις όσο και τις ανάγκες των χρηστών, με βάση πάντα τα χαρακτηριστικά τους.

Στο πλαίσιο της ερευνητικής της δραστηριότητας, η ομάδα επικεντρώνεται σε καινούργια μοντέλα προτάσεων και την εφαρμογή τους σε περιπτώσεις χρήσης που καλύπτουν την παραγγελιοληψία φαγητού, καθώς και το quick commerce, συμπεριλαμβανομένων και των σούπερ μάρκετς. Πρόσφατα, μάλιστα, δημοσίευσε ένα ερευνητικό έργο που ενσωματώνει την οπτική των γλωσσικών μοντέλων μεγάλης κλίμακας, όπως για παράδειγμα το Chat GPT, καταδεικνύοντας έτσι την εξέλιξη στην τεχνολογία της γλώσσας.

Τι δυνατότητες δίνουν τα γλωσσικά μοντέλα μεγάλης κλίμακας στην ομάδα του Delivery Hero Research; Τη βοηθούν να κατανοήσει τις σημασιολογικές σχέσεις μεταξύ λέξεων, ενσωματώνοντας κατά αυτόν τον τρόπο πλούσια σημασιολογική γνώση στις προτάσεις τους. Πρόκειται για μία καινοτομία που επιτρέπει τη δημιουργία προτάσεων οι οποίες υπερβαίνουν τους συμβατικούς αλγορίθμους, εστιάζοντας σε συνδυασμούς χαρακτηριστικών που εξυπηρετούν τις ατομικές προτιμήσεις των χρηστών.

Πιο συγκεκριμένα, με την εισαγωγή του Chat GPT, η τεχνολογία γλωσσικών μοντέλων μεγάλης κλίμακας αλλάζει τη συμπεριφορά των χρηστών στο διαδίκτυο. Έτσι, η ομάδα συμμετέχει ενεργά στην έρευνα πάνω σε αυτήν την καινοτομία, εξετάζοντας το πώς οι νέες δυνατότητες μπορούν να αναδείξουν περισσότερες περιπτώσεις χρήσης στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ως αποτέλεσμα, το efood λειτουργεί σήμερα ως προθάλαμος εφαρμογής των νέων τεχνολογιών και αυτό συμβαίνει χάρη στην ομάδα του Delivery Hero Research, βασικά μέλη της οποίας είναι στελέχη της ελληνικής ομάδας τεχνολογίας. Πώς ακριβώς συμβαίνει αυτό; Οι καινοτομίες που ερευνώνται για την εμπειρία του χρήστη εφαρμόζονται πρώτα -σε δοκιμαστικό στάδιο- στην ελληνική πλατφόρμα, πριν εισαχθούν σε άλλες εταιρείες του ομίλου, που σήμερα δραστηριοποιείται σε 40 και πλέον χώρες.

Κλείνοντας, σε περίπτωση που αναρωτιέστε για ποιον λόγο συμβαίνουν όλα αυτά, ιδού: Ο βασικός στόχος του Delivery Hero Research είναι η δημιουργία νέων τεχνολογιών οι οποίες θα προσφέρουν -ουσιαστικά και όχι απλά τυπικά- εξελιγμένες λύσεις στους χρήστες. Η εξέλιξή του, λοιπόν, δε συνδέεται μόνο με την ενσωμάτωση καινοτομιών στο efood και στις εταιρείες της Delivery Hero. Αντίθετα, συμβάλλει και στην ίδια την ανάπτυξη της αγοράς συνολικά, αφού αποκαλύπτει τις ανεξερεύνητες δυνατότητες της καινοτομίας στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT