Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίπλα στο περιβάλλον και το κοινωνικό σύνολο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
η-ολυμπιακή-ζυθοποιία-δίπλα-στο-περιβ-563034037

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίπλα στο περιβάλλον και το κοινωνικό σύνολο

Με ένα ενιαίο πλαίσιο δράσεων με στόχο το «ΜΗΔΕΝ» και ακόμη πιο μακριά

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με σταθερή πυξίδα τον εταιρικό της Σκοπό, «να ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα κι αύριο», προχώρησε για ακόμη μία χρονιά στη δημοσίευση του ESG απολογισμού της, που περιλαμβάνει σειρά από δράσεις και πρακτικές που εφαρμόστηκαν τη χρονιά που μας πέρασε, στοχεύοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, καθώς και στη διεύρυνση του θετικού της αντικτύπου προς το κοινωνικό σύνολο ευρύτερα, με έντονο το αίσθημα της ευθύνης απέναντι σε όλα τα κοινά με τα οποία αλληλεπιδρά και κυρίως απέναντι στους καταναλωτές.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίπλα στο περιβάλλον και το κοινωνικό σύνολο-1

Στον πυρήνα της ESG στρατηγικής της εταιρείας βρίσκεται το «ΜΗΔΕΝ», που μεταφράζεται σε ένα συγκεκριμένο και ευρύ πλαίσιο δράσεων, που αφορούν σε όλο το φάσμα λειτουργίας της. Χαρακτηριστικά, ακολουθούν οι πυλώνες που αποδεικνύουν την προσήλωση της εταιρείας στον Σκοπό που υπηρετεί, με γνώμονα ένα καλύτερο αύριο για όλους:

Σε ό,τι αφορά στο ΜΗΔΕΝΙΚΟ αποτύπωμα άνθρακα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί συνεχώς νέες μεθόδους και τεχνολογίες, σε όλες τις εγκαταστάσεις της, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις παραγωγικές της μονάδες. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί και η υλοποίηση του προγράμματος αξιοποίησης ηλιακής ενέργειας για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών στο εργοστάσιο στη Σίνδο, Θεσσαλονίκης, που ξεκίνησε από το 2022. Έτσι, την τελευταία πενταετία, και στις δύο μονάδες παραγωγής της, η εταιρεία κατάφερε να μειώσει κατά 11% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και την κατανάλωση θερμικής ενέργειας, καθώς και κατά 6,5% την κατανάλωση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Παράλληλα, το 2023 συνέχισε τις στοχευμένες της ενέργειες στους πυλώνες που αφορούν στο ΜΗΔΕΝΙΚΟ αποτύπωμα πρώτων υλών και συσκευασιών, με τη σταδιακή υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών καλλιέργειας και επεξεργασίας των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται, καθώς και με πρωτοβουλίες που στόχο έχουν τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των συσκευασιών των προϊόντων της. Ήδη, σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση ήταν η αφαίρεση του χρώματος από τα DraughtMaster βαρέλια της, με στόχο την ενίσχυση των τρόπων ανακύκλωσής τους.  

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίπλα στο περιβάλλον και το κοινωνικό σύνολο-2

Ως προς τον πυλώνα της ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ σπατάλης νερού, η εταιρεία εφάρμοσε πρωτοβουλίες και βελτιστοποιήσεις, οι οποίες επέφεραν 18% μείωση κατανάλωσης νερού κατά την παραγωγική διαδικασία στα εργοστάσιά της σε Ριτσώνα και Σίνδο, την τελευταία πενταετία.

Στον πυρήνα της κάθε πρωτοβουλίας και ενέργειας της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας βρίσκεται η προώθηση και στήριξη του μηνύματος της ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ανεύθυνης κατανάλωσης. Προς αυτήν την κατεύθυνση, η εταιρεία διεύρυνε το χαρτοφυλάκιο των no/low alcohol προϊόντων της, με πιο πρόσφατες προσθήκες αυτές της ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και του Somersby Strawberry & Lime 0.0%. Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε σε εκπαιδεύσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς σε θέματα υπεύθυνης κατανάλωσης και ασφαλούς οδήγησης προς τους εργαζομένους της, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι αποτέλεσε την πρώτη εταιρεία στην κατηγορία της και από τις πρώτες στη χώρα μας, που προχώρησε στην εγκατάσταση αλκοολόμετρου στο σύνολο των οχημάτων του εταιρικού της στόλου.

Ιδιαίτερα σημαντικό επίτευγμα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για τη χρονιά που μας πέρασε, ήταν το γεγονός ότι σημείωσε ΜΗΔΕΝΙΚΑ ατυχήματα στον χώρο εργασίας. Η επιτυχία αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα της υλοποίησης ενός συνεκτικού και ολοκληρωμένου προγράμματος ως προς την ασφάλεια και προστασία των εργαζομένων της, το οποίο μεταξύ άλλων περιλάμβανε πληθώρα εκπαιδεύσεων για την υιοθέτηση ασφαλών πρακτικών, τόσο στην εργασία όσο και στην οδήγηση- για τους οδηγούς εταιρικών οχημάτων.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίπλα στο περιβάλλον και το κοινωνικό σύνολο-3

Με τους ανθρώπους της να αποτελούν την πραγματική της «δύναμη», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίνει ταυτόχρονα έμφαση στη δημιουργία και διατήρηση ενός ασφαλούς, ευχάριστου και σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας, όπου όλοι οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκφράζονται ελεύθερα, να εξελίσσονται, και να αναπτύσσουν τις δεξιότητες και γνώσεις τους. Με βασικό μήνυμα «#NoLabel. Καμία «ετικέτα» δεν μπορεί να μας προσδιορίσει και να μας αποκλείσει!» η εταιρεία διεύρυνε το στοχευμένο πλάνο δράσης της υπέρ της Διαφορετικότητας, Ισότητας και Συμπερίληψης, που αφορά τόσο στα εσωτερικά όσο και στα εξωτερικά της κοινά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η δημιουργία εσωτερικής ενημερωτικής καμπάνιας, με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους εργαζόμενους, καθώς και η σημαντική της «πρωτιά» για την αγορά της μπύρας, μέσω της πρώτης πλήρως προσβάσιμης καμπάνιας της μπύρας Mythos ως προς τη διάχυση του μηνύματος της συμπερίληψης.

Tο 2023, η εταιρεία συνέχισε την ενεργή της προσφορά και δράση προς όφελος του κοινωνικού συνόλου, μέσα από συνεργασίες και συνέργειες που στόχο είχαν τόσο το θετικό οικολογικό αποτύπωμα σε περισσότερες από 20 γειτονιές πανελλαδικά, όσο και τη στήριξη πρωτοβουλιών, φορέων και οργανισμών για την προστασία ευπαθών κοινωνικών ομάδων, σε όλη τη χώρα.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν μερικά μόνο από τα στοιχεία που καθιστούν την Ολυμπιακή Ζυθοποιία «κάτι περισσότερο από μια ζυθοποιία»!

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τον ESG απολογισμό της εταιρείας εδώ

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίπλα στο περιβάλλον και το κοινωνικό σύνολο-4
Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT