Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Swift 1.2 Hybrid

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το Suzuki Swift αποτελούσε ανέκαθεν το μικρό, ευέλικτο και αξιόπιστο αυτοκίνητο με επιπλέον μπόνους την ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα “πολυεργαλείο” με value for money χαρακτήρα, που κανένας υποψήφιος αγοραστής δεν μπορούσε να βρει κάποιο λόγο να το “βγάλει” εκτός της λίστας αγοράς νέου B-segment αυτοκινήτου.

Το νέο Suzuki Swift, στην 4η του γενιά πλέον, καταφέρνει να κρατήσει τα παραπάνω χαρακτηριστικά; Και με το παραπάνω θα μπορούσαμε να απαντήσουμε και το εξηγούμε….

Το Suzuki Swift έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά με σημαντικές αλλαγές στο εξωτερικό design, ενώ ταυτόχρονα φέρει διχρωμίες και χαριτωμένες χρωματικές αποχρώσεις. Οι διαστάσεις παραμένουν οι ίδιες με τον προκάτοχό του και αξίζει να αναφέρουμε ότι είναι το μοναδικό στην κατηγορία του που μπορεί να εφοδιαστεί με το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP. Φυσικά και στην 4×4 βερσιόν του είναι λίγο πιο ψηλό από το προσθιοκίνητο (140 χλστ. έναντι 115 χλστ. απόσταση από το έδαφος).

Ακόμα και στο εσωτερικό υπάρχει σημαντική αναβάθμιση στη σχεδίαση και αρκετές προσθήκες σύγχρονης τεχνολογίας. Νέο τιμόνι και καινούργιος πίνακας οργάνων, καθώς και οθόνη αφής 9 ιντσών στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Εκεί παρατηρούμε το νέο λογισμικό της Suzuki (Suzuki Connect), το οποίο επιτρέπει την εύκολη χρήση των συστημάτων μέσω οθόνης, διαθέτοντας όλους τους μοντέρνους τρόπους συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto).

Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Swift 1.2 Hybrid-1

Από πλευράς ποιότητας, τα σκληρά πλαστικά είναι γνώριμα από τις προηγούμενες γενιές, ωστόσο ομορφαίνουν την εικόνα διάφορες τεχνοτροπίες που έχουν προστεθεί. Παράλληλα, χωροταξικά μπορεί να φιλοξενήσει 4 ενήλικες με αξιοπρέπεια, χωρίς όμως να αποτελεί το δυνατό του χαρτί. Ο χώρος αποσκευών είναι 265 λίτρα και φτάνει τα 980 λίτρα σε περίπτωση αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων.

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας 1.2 τρικύλινδρος κινητήρας απόδοσης 82 ίππων και 112 Nm ροπής με mild hybrid τεχνολογία. Παρόλο που το συνολικό βάρος του μοντέλου δεν ξεπερνά τα 1.000 κιλά, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να “κυνηγήσει” εντυπωσιακούς χρόνους. Πιο συγκεκριμένα, η διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στα 12,5 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα είναι 165 χλμ./ώρα. Όσον αφορά όμως την κατανάλωση, εκεί διαπρέπει. Το Suzuki Swift που είχαμε στα χέρια μας σημείωσε μια μέση κατανάλωση στα 5,8 λτ./100 χλμ. Βέβαια, ήταν απορίας άξιο για μια στιγμή όταν ο δείκτης της βενζίνης κατέβαινε γρήγορα. Η απάντηση ήταν στο μικρό ρεζερβουάρ (37 λίτρα).

Οδηγικά, το Suzuki Swift ακολουθεί πιστά τη σβέλτη βόλτα χάρη στο καλό τιμόνι και τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση. Πιο συγκεκριμένα, το τιμόνι ακριβές και η ανάρτηση φροντίζει για την άνεση των επιβατών. Σαφώς πιο βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν. Η συμμετοχική “ουρά” χαρίζει αυτή τη fun-to-drive αίσθηση, παρόλο που η ιπποδύναμη είναι χαμηλή. Στους δρόμους με στροφές θα δείξει ακόμα περισσότερο πόσο χαρούμενο μπορεί να τον κάνει τον οδηγό του….

Είναι ένα ευέλικτο και fun-to-drive αυτοκίνητο, χαρίζοντας στον οδηγό την επικοινωνία που χρειάζεται με το αυτοκίνητο. Με το Suzuki Swift δεν ξεχνάτε την οικονομία καυσίμου, αλλά και την σχετικά προσιτή τιμή απόκτησης για την εποχή. Η τιμή εκκίνησης του μοντέλου είναι στα 17.450 ευρώ για τη δικίνητη έκδοση. Η τετρακίνητη ξεκινάει από τα 19.600 ευρώ.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT