Το γαλλικό SUV αναβαθμίστηκε σε όλα τα επίπεδα, ενώ παράλληλα λανσάρεται και η νέα γενιά κινητήρων βενζίνης και diesel της Renault. Η εμφάνισή του διατηρεί τις γνώριμες γραμμές, αλλά υιοθετεί πινελιές που το κάνουν να δείχνει πιο φρέσκο και πιο ποιοτικό. Το εσωτερικό του είναι ανασχεδιασμένο με έμφαση στην άνεση, στην ποιότητα και στον εργονομικό σχεδιασμό, προάγοντας την ευχρηστία και την καθημερινή εμπειρία συμβίωσης μαζί του.
Τραβάει από χαμηλά
Ο 1.3 TCe αποδίδει καλά στις χαμηλές στροφές και είναι διαθέσιμος σε 4 εκδόσεις, με 140 ίππους και 160 ίππους και 270 Nm ροπής, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων.
Από πλευράς diesel, ο κινητήρας Blue dCi 115, των 1.461 κ.εκ. αποδίδει 5 ίππους και 10 Nm (260 Nm) περισσότερη ροπή από τον αντίστοιχο κινητήρα της προηγούμενης γενιάς, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Ο κινητήρας Blue dCi 150, των 1.749 κ.εκ. αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Διαθέτει ισχύ αυξημένη κατά 20 ίππους από το μοτέρ που αντικαθιστά, και διαθέτει ροπή 340 Nm. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ διατίθεται σε εκδόσεις 4×2 και 4×4.