Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
μία-βόλτα-στη-νέα-μπουτίκ-της-montblanc-στην-αθ-562376557

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα

Ένας σύγχρονος ναός της πολυτέλειας άλλαξε διεύθυνση στην καρδιά της πρωτεύουσας, λίγα μέτρα μακρύτερα από την προηγούμενη θέση της, στον αριθμό 11 της οδού Κριεζώτου.

Δείξε μου το σπίτι σου, να σου πω ποιος είσαι. Πολλά μπορεί να συμπεράνει κανείς από τον χώρο που φιλοξενεί τα περίφημα είδη πολυτελείας του οίκου Montblanc. Η ανανεωμένη μπουτίκ της Montblanc στεγάζεται πλέον σε ένα ανακαινισμένο νεοκλασικό οίκημα στην οδό Κριεζώτου στην καρδιά της Αθήνας. Σε έναν λιτό χώρο όπου κυριαρχεί το λευκό χρώμα και οι θερμοί τόνοι του ξύλου, ο επισκέπτης μπορεί να εντρυφήσει στο υπέροχο σύμπαν του διάσημου οίκου και να περιεργαστεί τις σπάνιες και συλλεκτικές πένες και τα περιζήτητα είδη γραφής, τα πολυτελή δερμάτινα είδη και αξεσουάρ, τα εκλεκτά προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και τα πολύτιμα ρολόγια για άνδρες και γυναίκες.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-1

Η σχεδίαση της νέας μπουτίκ φέρει την υπογραφή του ταλαντούχου Γάλλου αρχιτέκτονα εσωτερικών χώρων Noé Duchaufour-Lawrance και ακολουθεί το concept Neo 3.0, μία αισθητική προσέγγιση που συναντούμε σε ελάχιστες –προς το παρόν–από τις συνολικά 500 μπουτίκ της Montblanc ανά τον κόσμο. Στην πρόσοψη όσο και σε διάφορα σημεία του καταστήματος δεσπόζει επιβλητική η εικόνα του Λευκού Όρους, του εμβληματικού βουνού των Άλπεων που αποτελεί βασική πηγή έμπνευσης της Montblanc. Χειροποίητο σκυρόδεμα και τραβερτίνα στους τοίχους και στο δάπεδο έχουν συνδυαστεί άψογα με μαύρη λάκα και πολύτιμο ξύλο καρυδιάς στην επίπλωση, δημιουργώντας ένα μινιμαλιστικό και συνάμα πολυτελές αποτέλεσμα. Τα πάντα είναι σοφά τοποθετημένα ώστε να εγγυώνται μία άνετη και απολαυστική αγοραστική εμπειρία.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-2

Μόλις δρασκελίσει κάποιος το κατώφλι του καταστήματος αντικρίζει την πλούσια γκάμα από δερμάτινα είδη ταξιδίου, τσάντες, χαρτοφύλακες, πορτοφόλια και άλλα αξεσουάρ. Στα δεξιά μπορεί να περιεργαστεί τη συλλογή υψηλής ωρολογοποιίας του οίκου, μεταξύ αυτών τα μοντέλα Montblanc 1858, Star Legacy και Heritage, καθώς και τη συλλογή από τα περίφημα μανικετόκουμπα του οίκου. Προχωρώντας προς τα μέσα, και πάλι στα δεξιά μας, βρίσκεται ο πάγκος Meisterstück, μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εμπειρίες που μπορεί να έχει κάποιος στη νέα μπουτίκ της Montblanc. Εκεί μπορεί να δοκιμάσει όλες τις διαθέσιμες μύτες των εργαλείων γραφής Meisterstück και να επιλέξει το στυλό ή την πένα που του ταιριάζει καλύτερα. Ακολουθεί η στήλη της τεχνολογίας, όπου μπορεί κανείς να περιεργαστεί τα φορητά ακουστικά ή τα connected ρολόγια. Στο βάθος του καταστήματος εκτίθενται οι διάσημες πένες και τα είδη γραφής του οίκου Montblanc και σε ειδικές προθήκες υπάρχουν οι συλλεκτικές και σπάνιες εκδόσεις.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-3

Τα επίσημα εγκαίνια της μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα έγιναν στις 14 Δεκεμβρίου με οικοδεσπότες την οικογένεια Τζάννες και τον Franck Juhel, πρόεδρο της Montblanc σε Ελλάδα, Μέση Ανατολή, Τουρκία, Ινδία και Αφρική. Το HOURS είχε τη χαρά να συνομιλήσει με τον κ. Juhel με αφορμή αυτό το ευχάριστο γεγονός.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-4

 

Κύριε Juhel, ο οίκος Montblanc εμφανίζεται ιδιαιτέρως δραστήριος την μετά-Covid εποχή. Το τελευταίο διάστημα έχει ανοίξει νέες μπουτίκ στο Παρίσι, στο Δουβλίνο, στην Κωνσταντινούπολη και τώρα στην Αθήνα. Πώς πηγαίνουν τα πράγματα μετά από τα τρία χρόνια δυσπραγίας λόγω της πανδημίας;

Τα πράγματα πηγαίνουν πολύ καλά για την Montblanc, αυτό άλλωστε είναι προφανές από τις επενδύσεις που κάνουμε παντού. Οι επιδόσεις του οίκου σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων (είδη γραφής, ρολόγια, δερμάτινα είδη) είναι εξαιρετικές. Και σ’ αυτό έχει μερίδιο και ο Franco Tomasseta, ο νέος μας σχεδιαστής και καλλιτεχνικός διευθυντής. Θέλαμε να επιταχύνουμε τη μεταμόρφωση των μπουτίκ μας. Γιατί ενώ τα προϊόντα μας εξελίσσονταν, στα καταστήματά μας δεν είχαμε εξέλιξη με την ίδια ταχύτητα. Αποφασίσαμε να επενδύσουμε περισσότερα, είτε απευθείας είτε μέσω των εταίρων μας, όπως η εταιρεία Τζάννες στην Ελλάδα. Όπως ίσως θα διαπιστώσατε, η διαφορά ανάμεσα στην παλιά και στη νέα μπουτίκ είναι εμφανής. Έχει αλλάξει εντελώς η αισθητική της. Βασίζεται σε ένα νέο concept, το Neo3, όπως το ονομάζουμε. Συνδυάζει το λευκό και το ξύλο και κάθε κατηγορία προϊόντων έχει τον δικό της χώρο μέσα στη μπουτίκ: αλλού είναι τα δερμάτινα είδη –τα οποία εκτίθενται πλέον σε ανοιχτά ράφια–, αλλού τα είδη γραφής, αλλού τα ρολόγια.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-5

 

Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες του νέου σχεδιασμού;

Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό γνώρισμα του οίκου Montblanc στο οποίο δίνουμε έμφαση και στη νέα μπουτίκ είναι η εξατομίκευση, π.χ. η χάραξη πάνω στα είδη γραφής, η επιλογή της γραμματοσειράς, το μέγεθος και το χρώμα των γραμμάτων. Ή η ανάγλυφη εκτύπωση πάνω στο δέρμα μίας βαλίτσας, ενός χαρτοφύλακα, ενός πορτοφολιού ή μίας θήκης για κάρτες. Όλες αυτές οι εργασίες γίνονται εντός του καταστήματος, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στον κάτω όροφο. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης μπορεί να απευθυνθεί αυτοπροσώπως στον τεχνίτη για κάποια εργασία εξατομίκευσης ή για την επιδιόρθωση κάποιου αντικειμένου της Montblanc. Είναι εξαιρετικά σπάνιο να εργάζονται οι τεχνίτες και οι καλλιτέχνες σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης. Αυτό ακριβώς πετύχαμε στη συγκεκριμένη μπουτίκ στην Αθήνα, να προσφέρουμε στον πελάτη μία ολοκληρωμένη εμπειρία του κόσμου της Montblanc. Από την αρχή ο στόχος ήταν πώς θα εντάξουμε σε αυτή τη μπουτίκ όλες τις εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει ο οίκος. Για παράδειγμα, σε ένα σημείο θα βρείτε τη στήλη της τεχνολογίας, όπου μπορεί κανείς να δοκιμάσει τα φορητά ακουστικά ή τα connected ρολόγια. Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εμπειρίες που μπορεί να έχει κάποιος στη νέα μπουτίκ της Montblanc είναι ο πάγκος Meisterstück, όπου υπάρχουν όλα τα εργαλεία γραφής Meisterstück και όλες οι διαθέσιμες μύτες των στυλό και των πενών. Εκεί ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει και τις οκτώ διαφορετικές μύτες ώστε να ανακαλύψει ποια είναι η καλύτερη για τον ίδιο και στη συνέχεια να αγοράσει ή να παραγγείλει το κατάλληλο εργαλείο γραφής με τη συγκεκριμένη μύτη.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-6

 

Σκοπεύετε να δημιουργήσετε κάποιες συλλεκτικές εκδόσεις ειδικά για την Ελληνική μπουτίκ;

Ετοιμάζουμε μία ειδική έκδοση εργαλείου γραφής που θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στην Αθήνα. Έχουμε 500 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και αυτή είναι η τέταρτη ή πέμπτη μπουτίκ με το neo3 concept ενώ ως προς την αγοραστική εμπειρία είναι η δεύτερη μπουτίκ στον κόσμο στην οποία θα δείτε τον τεχνικό να ανεβαίνει στο κατάστημα και να καθαρίζει ενώπιον του πελάτη το εργαλείο γραφής του και να του το επιστρέφει σαν καινούριο. Ο στόχος μας είναι μέσα στην επόμενη πενταετία να έχουμε μετατρέψει όλες μας τις μπουτίκ σύμφωνα με το neo concept.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-7

 

Είναι αλήθεια ότι συνεργάζεστε με την οικογένεια Τζάννες πάνω από μισό αιώνα;

Η εταιρεία Τζάννες είναι ο παλαιότερος εταίρος της Montblanc παγκοσμίως! Είναι μία οικογενειακή επιχείρηση που δραστηριοποιείται εδώ και τρεις γενιές. Συνεργαζόμαστε πάνω από 60 χρόνια και αποτελεί το τέλειο παράδειγμα για το πώς πρέπει να είναι μία συνεργασία. Και το γεγονός ότι μετά από έξι δεκαετίες ο εταίρος αυτός είναι πρόθυμος να επενδύσει τόσο σοβαρά στη μάρκα είναι πολύ σημαντικό, γιατί αυτό σημαίνει ότι εξακολουθεί να βρίσκει τον οίκο επίκαιρο για την ελληνική αγορά όχι μόνο σήμερα αλλά ακόμη περισσότερο στο μέλλον.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-8

 

Είναι γεγονός ότι η συνολική εικόνα της Montblanc αλλάζει. Το ύφος των προϊόντων παλαιότερα ήταν πιο παραδοσιακό, τώρα έχει γίνει πιο μοντέρνο…

Το DNA της Montblanc παραμένει αναλλοίωτο. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια θεωρώ ότι απευθυνόμαστε σε ευρύτερη ηλικιακή γκάμα. Αυτό σημαίνει ότι το στιλ των προϊόντων μας παραμένει παραδοσιακό ως προς τις αξίες και την ποιότητα κατασκευής αλλά είναι πολύ φρέσκο και μοντέρνο ως προς την αισθητική.

Η μπουτίκ της Αθήνας θα φιλοξενεί την πλήρη τρέχουσα συλλογή της Montblanc;

Στην Αθηναϊκή μπουτίκ, χάρη στο neo concept, θα βρίσκει κανείς ό,τι θα έβρισκε στις μπουτίκ του Dubai Mall, της οδού Μάντισον στη Νέα Υόρκη, της Bond Street στο Λονδίνου ή των Ηλυσίων Πεδίων στο Παρίσι. Ο γενικός κανόνας είναι ότι μπορείτε να βρείτε τα πάντα εδώ, όπως σε οποιαδήποτε άλλη μπουτίκ της Montblanc ανά τον κόσμο.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-9

 

Το ίδιο ισχύει και για τις συλλεκτικές εκδόσεις;

Όταν οι ομάδες της εταιρείας Τζάννες και της Montblanc συνεργαζόμαστε για να προετοιμάσουμε την κάθε χρονιά, υπάρχουν κάποιες σειρές ή μεμονωμένα προϊόντα που θεωρούμε ότι δεν ταιριάζουν στην ελληνική αγορά. Αυτά λοιπόν τα προϊόντα δεν θα τα βρει κανείς εδώ. Μπορεί να υπάρχουν όμως στη Σαγκάη. Και το αντίστροφο. Όσον αφορά τις συλλεκτικές εκδόσεις, όπως π.χ. η πένα Jimmy Hendrix, είναι δύο ειδών: περιορισμένου αριθμού (limited editions) ή ειδικές εκδόσεις που δεν είναι αριθμημένες αλλά παράγονται για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Οι Limited editions που είναι αριθμημένες, στο 90% των περιπτώσεων έχουν διατεθεί προτού καν φτάσουν στην μπουτίκ. Έχουν ή προπωληθεί ή κρατηθεί από συλλέκτες. Αναφέρομαι στα εργαλεία γραφής. Όσον αφορά τα ρολόγια το ίδιο ισχύει για όλα τα μοντέλα που προέρχονται από το εργοστάσιο της Minerva.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-10
To Star Legacy Nicolas Rieussec Chronograph, σε περιορισμένη έκδοση 500 κομματιών, είναι ένα από τα σπάνια μοντέλα της Montblanc που αναζητούν με επιμονή οι συλλέκτες.
Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-11
Το ολοκαίνουριο 1858 Iced Sea Boutique Edition που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο στην έκθεση Watches & Wonders της Γενεύης, το βρίσκει κανείς αποκλειστικά στις μπουτίκ της Montblanc.

 

Δεν θα δούμε δηλαδή ποτέ μοντέλο της Minerva στη μπουτίκ της Montblanc;

Κάποιες φορές μπορεί να συμβεί. Για παράδειγμα πέρυσι υπήρχε για δύο εβδομάδες στη μπουτίκ της Αθήνας ένα Villeret Monopusher, γιατί έτυχε ο άνθρωπος που το είχε αγοράσει να απουσιάζει στο εξωτερικό και να μην είναι εδώ για να το παραλάβει! (γέλια). Ήταν λοιπόν μία σπάνια και συνάμα ευτυχής συγκυρία να εκτίθεται αυτό το ρολόι στη μπουτίκ επί δύο εβδομάδες. Όταν όμως πρόκειται για κάποια ειδική έκδοση που δεν είναι αριθμημένη, επειδή η παραγωγή είναι μεγαλύτερη, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να υπάρχει στην μπουτίκ. Όλοι, πελάτες, κοσμηματοπώλες, ακόμη κι εμείς οι άνθρωποι της Montblanc, παραπονιόμαστε πάντοτε ότι δεν έχουμε αρκετά προϊόντα στις μπουτίκ μας. Αυτή όμως είναι και η έννοια μίας limited edition, αν τη βρίσκεις παντού, δεν θα θέλεις να την αγοράσεις.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-12
Ακόμη πιο ακριβοθώρητο, το νέο Montblanc 1858 The Unveiled Secret Minerva Monopusher Chronograph, κυκλοφόρησε φέτος σε limited edition 88 κομματιών.

Ποια είναι η φιλοσοφία του οίκου Montblanc όσον αφορά τη σχέση του με το καταναλωτικό κοινό;

Είναι σημαντικό για μία μάρκα να είναι συνεπής απέναντι στους πελάτες της, οπουδήποτε στον κόσμο, να τους κάνει να νιώθουν σαν στο σπίτι τους. Στον κλάδο των ειδών πολυτελείας υπάρχουν τρία πράγματα που είναι εξαιρετικά σημαντικά όσον αφορά τα καταστήματα: Το πρώτο είναι η ατμόσφαιρα στην μπουτίκ. Πρέπει να είναι ίδια στην Αθήνα, στη Νέα Υόρκη, στο Ντουμπάι ή στο Χονγκ Κονγκ. Το δεύτερο, η ποικιλία και η διαθεσιμότητα των προϊόντων πρέπει να είναι ίδια σε όλα τα μέρη του κόσμου. Πρέπει μία μπουτίκ να φιλοξενεί όλη την γκάμα προϊόντων ενός οίκου σε όλες τις κατηγορίες τιμής, συμπεριλαμβανομένων των συλλεκτικών εκδόσεων. Το τρίτο ζήτημα αφορά την εξυπηρέτηση του πελάτη. Τόσο οι καταναλωτές όσο και εμείς ως Οίκος, αναμένουμε και επιθυμούμε η εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι πελάτες μας να είναι η ίδια σε όλες τις μπουτίκ μας ανά τον κόσμο. Αυτοί είναι οι τρεις πυλώνες πάνω στους οποίους εργαζόμαστε καθημερινά και αποτελούν το κλειδί για ένα επιτυχημένο παγκόσμιο δίκτυο πολυτελών μπουτίκ. Για οποιαδήποτε μάρκα. Το ίδιο ισχύει και για το after-sales service όπως και για το ηλεκτρονικό εμπόριο. O στόχος είναι να είμαστε εκεί που μας χρειάζονται οι πελάτες μας. Με σεβασμό προς τα προϊόντα μας και με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών εξυπηρέτησης.

Μία βόλτα στη νέα μπουτίκ της Montblanc στην Αθήνα-13

Montblanc Boutique Athens: Κριεζώτου 11, Αθήνα, τηλ.: 210-3253610 (eshop:tzannes.gr)

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT