Ένας Καλύμνιος στο «τιμόνι» του Walt Disney World Resort

Ένας Καλύμνιος στο «τιμόνι» του Walt Disney World Resort

2' 14" χρόνος ανάγνωσης

Ένας Καλύμνιος στο «τιμόνι» του Walt Disney World Resort

Ο ομογενής επιχειρηματίας, Γεώργιος Καλογρίδης, ο οποίος διατέλεσε

επί τέσσερα χρόνια πρόεδρος της Disneyland στην Καλιφόρνια,

βρίσκεται, πλέον, στο «τιμόνι», του Walt Disney World Resort στη

Φλόριδα, του πλέον διάσημου χώρου αναψυχής και διακοπών στις ΗΠΑ

και όχι μόνο.

Όπως γράφει η εφημερίδα «Εθνικός Κήρυκας», της Νέας Υόρκης, ο κ.

Καλογρίδης είναι Ελληνοαμερικανός δεύτερης γενιάς και έλκει την

καταγωγή του από το νησί της Καλύμνου. Σπούδασε Κοινωνιολογία στο

Πανεπιστήμιο της Κεντρικής Φλόριδας, ενώ συνδέεται και συνεργάζεται

με την εταιρεία αυτή επί σαράντα και πλέον χρόνια. Ξεκίνησε να

εργάζεται στην Disney το 1971 όταν πρωτοάνοιξε και ενώ ήταν ακόμα

φοιτητής. Η πρώτη του εργασία ήταν βοηθός σερβιτόρου ή busboy στο

ξενοδοχείο της Disney World.

Στην επίσημη ανακοίνωση για το διορισμό του, ανάμεσα στα άλλα

αναφερόταν ότι «ο κ. Καλογρίδης κομίζει μεγάλη γνώση και εμπειρία

για τον καινούργιο του ρόλο, συμπεριλαμβανομένων και 40 ετών

υπηρεσίας στην εταιρεία από διάφορες θέσεις, ενώ θεωρείται ένας εκ

των κορυφαίων ειδημόνων στον τομέα των ταξιδιών και διακοπών».

Ο κ. Καλογρίδης κατόρθωσε να εξελιχθεί μάλλον ραγδαία, όπως

αναφέρει ο «Εθνικός Κήρυκας», σε ένα από τα πλέον βασικά στελέχη

της εταιρείας, διορισθείς αρχικά αντιπρόεδρος λειτουργίας του

Epcot, αργότερα αντιπρόεδρος της Disneyland Resort, από το 2000

μέχρι το 2002, και διευθυντής του Disneyland Paris από το 2006

μέχρι το 2009.

Σήμερα έχει υπό την εποπτεία του 4 θεματικά πάρκα, 24 ξενοδοχεία

και περισσότερους από 66.000 υπαλλήλους.

Όταν ανέλαβε την προεδρία της Disneyland στην Καλιφόρνια,

προσπαθούσε να περνά όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο εκτός

γραφείου, σκουπίζοντας, αδειάζοντας κάδους σκουπιδιών, ξεχώριζε

ακόμα και τα ανακυκλώσιμα είδη. Η φιλοσοφία της επιτυχίας του

έγκειται στο γεγονός ότι πάντοτε δίνει έμφαση και προσοχή στις

λεπτομέρειες για την περιποίηση και ικανοποίηση και του τελευταίου

πελάτη. Χαρακτηριστικό είναι το εξής συμβάν: όταν ήταν αντιπρόεδρος

του Epcot το 1999, ένας πελάτης τού έγραψε γράμμα εκφράζοντας την

απογοήτευσή του για κάποιο από τα αξιοθέατα. Ο κ. Καλογρίδης

προσωπικά του τηλεφώνησε στο σπίτι του. Ο πελάτης δήλωσε πως

«έμεινα κατάπληκτος και πραγματικά με εντυπωσίασε αυτό που

έκανε».

Όταν ο κ. Καλογρίδης εργαζόταν ως διευθυντής στο ξενοδοχείο

«Disney’s Grand Floridian Resort& Spa» μία υπάλληλος επί της

υποδοχής εξέφρασε την επιθυμία, το χορτάρι στον περίβολο του

ξενοδοχείου να είναι ξερό διότι επρόκειτο να φιλοξενηθεί κάποιο

συνέδριο υπαίθρια. Κάλεσε μερικούς υπαλλήλους και με επικεφαλής τον

ίδιο πήραν πετσέτες και αποξήραναν το χόρτο.

Τέλος, σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «Ορλάντο Σέντινελ» ο κ.

Καλογρίδης ανέφερε πως «ο καθένας έχει ένα δικό του μοναδικό στυλ

ηγεσίας, αλλά νομίζω ότι έχουμε ένα κοινό όραμα ως ομάδα και με

αυτό ως δείκτη λειτουργούμε τα πάρκα μας ανά την υφήλιο» και

συμπλήρωσε πως είναι σημαντικό η ομάδα του να προσαρμόζεται στον

ευμετάβολο επιχειρηματικό κόσμο.

Πηγή: ΑΜΠΕ

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT