Φίλιπ Ρίντερλε: Ο πρίγκιπας της ψηφιακής γενιάς

Φίλιπ Ρίντερλε: Ο πρίγκιπας της ψηφιακής γενιάς

1' 43" χρόνος ανάγνωσης

Φίλιπ Ρίντερλε: Ο πρίγκιπας της ψηφιακής γενιάς

Στα 13 του δημιούργησε το προσωπικό του podcast, με τίτλο «Το

iPhone μου και εγώ».

Ο γεννηθείς το 1994 στη Γερμανία, Φίλιπ Ρίντερλε, αυτοαποκαλείται

ως ο εκπρόσωπος της ψηφιακής γενιάς.

Σύμφωνα με τον ίδιο είναι «απίθανο να μου πουλήσει κάποιος

εκτυπωμένη εφημερίδα». Μία δήλωση που κεντρίζει το ενδιαφέρον

εκδοτών και συντακτών.

Το ενδιαφέρον για τον Φίλιπ Ρίντερλε παραμένει αμείωτο, καθώς στην

ηλικία των 13 ετών δημιούργησε το προσωπικό του podcast, με τίτλο

«Το iPhone μου και εγώ». Μέσα από την έκθεσή του στο ψηφιακό κόσμο

και στην αναφορά του σε ότι αφορά στην γενιά του, ωριμάζει και

καταγράφει όλα τα παραπάνω στο βιβλίο του «Αυτό που είμαστε και

αυτό που κάνουμε». Το βιβλίο του κυκλοφορεί εκτός από ψηφιακή μορφή

και σε έντυπη. «Το αναγωστικό κοινό του βιβλίου μου είναι κυρίως

αυτοί που προτιμούν τα τυπωμένα βιβλιά», τόνισε.(το βιβλίο είναι

διαθέσιμο μέχρι στιγμής μόνο στη γερμανική γλώσσα, με τον γενικό

τίτλο Wer wir sind, und was wir wollen: Ein Digital Native erklärt

seine Generation).

Ο Μάριο Γκαρσία, σύμβουλος στα μέσα ενημέρωσης και σχεδιαστής

εφημερίδας και περιοδικού, συνάντησε τον Φίλιπ Ρίντερλε, στο

Βελιγράδι, κατά την διαδρομή τους προς ένα εορταστικό δείπνο στο

Λευκό Οίκο. Δράτοντας την ευκαιρία αυτής της συνάντησης παρατήρησε,

πως ως ο μεγαλύτερος και μικρότερος ομιλητής αντίστοιχα από τους

παρευρισκόμενους ειδικούς της μιντιακής επιχείρησης Ringier,

περισσοτέρο συμφωνούσαν για το σύγχρονο πεδίο των μίντια, παρά

διαφωνούσαν.

Ο Φίλιπ Ρίντερλε, δεν γνωρίζει ακόμα με τι θα κάνει σε 5 χρόνια από

σήμερα. «Θα έχω εκδόσει το επόμενο βιβλίο μου, ίσως να είμαι ακόμα

στο πανεπιστήμιο, ίσως να ασχολούμαι ακόμα με συμβουλευτική»,

αναφέρει. Στην ερώτηση του Μάριο Γκαρσία αν διαθέτει συμβουλές για

τους αναγνώστες του και κυρίως για τους δημοσιογράφους, αναπαντά

«στο χώρο του τουίτερ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα νέα

μπορεί να παρέχονται από όλους. Αυτό που δεν μπορεί να παραχθεί από

όλους είναι οι λεπτομερείς, εκλεπτυσμένες ιστορίες πίσω από τα νέα.

Η δουλειά του δημοσιογράφου δεν είναι να βρίσκει πληροφορίες από τα

πρώτα τρια αποτελέσματα της Google, αλλά να συμβουλεύεται πηγές που

είναι δυσκολότερο να βρεθούν».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT