O οίκος Louis Vuitton επανατοποθετείται στην αγορά ειδών υπερπολυτελείας, υψώνοντας τον πήχη των τιμών.
Η αποχαιρετιστήρια διαφημιστική καμπάνια που επιμελήθηκε ο Μαρκ Τζέικομπς για τον οίκο Louis Vuitton ήταν ενδιαφέρουσα για δύο λόγους: Ο πρώτος ήταν ότι πρωταγωνιστούσαν όλες οι μούσες του σχεδιαστή -η Σοφία Κόπολα, η Κατρίν Ντενέβ, η Γκιζέλ Μπούντχεν κ.α.-. Ο δεύτερος ήταν ότι σηματοδοτούσε την αλλαγή κατεύθυνσης του οίκου προς ακόμα πιο ακριβά προϊόντα. Μια αλλαγή που είχε προαναγγελθεί από τον Οκτώβρη, μια και οι πωλήσεις των γνωστών σειρών είχαν «κολλήσει» και δεν προβλεπόταν οποιαδήποτε συνταρακτική μεταβολή στην οικονομική κατάσταση για το άμεσο μέλλον. Αιχμή του δόρατος της νέας πολιτικής είναι η νέα σειρά από τσάντες για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2014 που, όπως βλέπετε κι εσείς, σηματοδοτεί την επιστροφή του οίκου σε «δρόμους» πιο κλασικούς και σικ. Φτιαγμένες από τα πιο φίνα δυσεύρετα δέρματα οι τσάντες της νέας σειράς κοστίζουν από 15.000 έως 30.000 ευρώ.