Η χρονιά της τίγρης

55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η χρονιά της τίγρης

ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑΣ

ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ, Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΥΤΕΡ ΜΕ ΤΗΝ

ΚΕΝΤΗΜΕΝΗ ΤΙΓΡΗ ΤΟΥ KENZO ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΜΕΙΩΤΗ

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Ούτε τέσσερις ώρες δεν «αντέχουν» τα φούτερ του Kenzo με την

κεντημένη τίγρη στα ράφια των καταστημάτων, «συμβατικών» και

ηλεκτρονικών. Κι ας είναι από τη συλλογή του περασμένου χειμώνα, η

οποία -θεωρητικά πάντα- ανήκει στα αζήτητα. Ομως, το συγκεκριμένο

κομμάτι είναι τόσο δημοφιλές που πήρε παράταση ζωής για μια ακόμα

σεζόν καθώς, σύμφωνα με τους ανθρώπους του οίκου, η παραγωγή του

δεν επαρκεί για να καλύψει τη ζήτηση. Βέβαια, αυτό που δεν

γνωρίζουν πολύ είναι ότι το best-seller των Κάρολ Λιμ και Ουμπέρτο

Λεόν, των καλλιτεχνικών διευθυντών του οίκου Kenzo, δημιουργήθηκε

τυχαία όταν ο Ουμπέρτο Λεόν ζήτησε από το ατελιέ να ράψει ένα

κομμάτι αποκλειστικά για τον ίδιο, αξιοποιώντας το σχέδιο της

τίγρης που είχαν χρησιμοποιήσει στα πουλόβερ. Το αποτέλεσμα ήταν

εντυπωσιακό, σαφώς πιο οικονομικό και επανέφερε στην επικαιρότητα

της μόδας τα ταπεινά φούτερ.

Αν αναζητείτε και εσείς το περίφημο φούτερ, τα το βρείτε στο

www.matchesfashion.com στην τιμή των 202

ευρώ.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT