Η νέα διαφήμιση της Ikea είναι τόσο αιθέρια που δύσκολα πιστεύει κανείς ότι έχει δημιουργηθεί στον πραγματικό κόσμο. Κι όμως πολλές από τις σουρεαλιστικές σκηνές δεν έχουν δημιουργηθεί σε υπολογιστή, αλλά με θαρραλέες κινήσεις. «Ο πρωταγωνιστής που πέφτει και πολλά από τα κρεβάτια ήταν κρεμασμένα από γερανούς και αιωρούνταν πάνω από τα κτίρια, ενώ ένας skydiver πηδούσε στον αέρα κατά τη διάρκεια των τριήμερων γυρισμάτων στο Γιοχάνεσμπουργκ" αναφέρεται στο site.
Δεδομένου ότι περνάμε το ένα τρίτο της ζωής μας στο κρεβάτι, αυτή η διαφήμιση μοιάζει παράδοξα οικεία. Από την άλλη, η αφήγηση ενός αποσπάσματος από την Τρικυμία του Shakespeare αναπαράγει την αίσθηση της αιωνιότητας. Όπως συμβαίνει όμως με όλα τα όνειρα, ο χαρακτήρας της διαφήμισης ξυπνά και επανέρχεται στην πραγματικότητα, ενώ η Ikea μας θυμίζει ότι "δεν υπάρχει καλύτερο κρεβάτι από του σπιτιού".