Στα πλαίσια μιας καμπάνιας αφύπνισης για τον καρκίνο του μαστού πάντως, η Nestlé Fitness τοποθέτησε μια κρυφή κάμερα στο ροζ σουτιέν μιας ηθοποιού, καταγράφοντας τα βλέμματα που οι άντρες της έριχναν – και το αποτέλεσμα είναι κατατοπιστικό.
Στην Ελλάδα, η καμπάνια αυτή της Nestlé έχει σαν πρόσωπο τη Μαρία Μπακοδήμου. Για δύο εβδομάδες, ένα tweeting bra θα ακολουθεί την αγαπημένη παρουσιάστρια στο κάθε της βήμα και κάθε φορά που θα ανοίγει το σουτιέν της, εκείνο θα στέλνει ένα live tweet μέσα από έναν ειδικό μηχανισμό!