Amy Adams: Ο ρόλος της στο Big Eyes και οι αντιφατικές κριτικές

Amy Adams: Ο ρόλος της στο Big Eyes και οι αντιφατικές κριτικές

3' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η νέα ταινία του Tim Burton με τίτλο ‘Big Eyes’ απέσπασε αντιφατικές κριτικές, όμως η πρωταγωνίστριά του Amy Adams κατάφερε να βραβευτεί στις ‘Χρυσές Σφαίρες’ για τον ρόλο της ως Margaret Keane. Οι κριτικοί κινηματογράφου μπορεί να διαφώνησαν για τον τρόπο που αποφάσισε να παρουσιάσει ο σκηνοθέτης την πραγματική ιστορία της καλλιτέχνιδας που ζωγράφιζε πορτρέτα παιδιών δίνοντας έμφαση στα μεγάλα μάτια, όμως συμφώνησαν ότι ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους για να δει κανείς την ταινία είναι η ερμηνεία της ηθοποιού. Η Adams έχει στο παρελθόν αποσπάσει 5 υποψηφιότητες για Oscar ενώ αναμένεται να προταθεί και φέτος για τον ρόλο της ντροπαλής ζωγράφου που καταφέρνει σταδιακά να ανακαλύψει την εσωτερική της δύναμη και αποφασιστικότητα. 

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή της στην εφημερίδα Guardian, η Amy Adams μίλησε για το φλερτ του Burton με την αντισυμβατική τέχνη αλλά και την συνολική εμπειρία της από τα γυρίσματα του Big Eyes που κάποιοι κριτικοί αγκάλιασαν ως την πιο mainstream ταινία του Burton και κάποιοι άλλοι κατέκριναν ως μια εμμονή του σκηνοθέτη με θέματα κιτς αισθητικής. Οι δημιουργίες, άλλωστε, της Keane είχαν χαρακτηριστεί την δεκαετία του ’60 ως κιτς κάτι που όπως λέει η ηθοποιός μάλλον ήταν πολύ δύσκολο για την ζωγράφο: «Πρέπει να ήταν πολύ περίεργο και μπερδεμένο να εξυμνούν τη δουλειά σου και ταυτόχρονα να την καταδικάζουν ενώ δεν μπορείς ούτε να πάρεις τα εύσημα ή την ευθύνη, ούτε όμως και να την υπερασπιστείς με κάποιον τρόπο. Ξέρω ότι ήταν άσχημο όταν αποδοκίμαζαν την δουλειά της. Ξέρω ότι το κιτς δεν θεωρείται τέχνη αλλά έχω πολλά πράγματα που θα τα χαρακτήριζαν κιτς που όμως τα αγαπώ». Η ηθοποιός που γνώρισε από κοντά για τις ανάγκες του ρόλου της την Margaret Keane, την ζωγράφο που πείστηκε από τον σύζυγό της να τον αφήσει να εμφανίζεται εκείνος ως δημιουργών των πορτρέτων της, τόνισε ότι η καλλιτέχνιδα της χάρισε έναν από τους πίνακές της. 

Η Amy Adams υιοθέτησε μια ήρεμη και σιγανή φωνή για τον ρόλο της επειδή όπως εξηγεί  «η Margaret εξέφραζε τα συναισθήματά της μέσω της τέχνης, οπότε η φωνή της δεν ήταν ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά της. Είναι ντροπαλή, γλυκιά και έχει μια υπέροχη αίσθηση του χιούμορ. Αισθάνθηκα ότι ήταν σωστό να την υποδυθώ με αυτή τη φωνή ενώ έκανε καλή αντίθεση με τον σύζυγό της Walter». Στη συζήτηση που έκανε με την 88χρονη πλέον Keane, η Amy κατάλαβε ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο που είχε ακόμα πολύ φρέσκια όλη την (ψυχολογική) κακοποίηση που πέρασε στο γάμο της: «Δεν συνειδητοποιούσε ότι ήταν κακοποίηση, ήταν γοητευμένη από εκείνον. Σκεφτόταν ‘γιατί επέλεξε εμένα;’».

Η ηθοποιός μετά το Catch Me If You Can απέκτησε ξαφνικά μεγάλη δημοσιότητα αλλά από τότε, όπως λέει, έχει μάθει να αποστασιοποιείται από όσα γράφονται για εκείνη: «Έχω μάθει να μην ακούω γιατί με αποσυντονίζει. Έμαθα να μένω μακριά από όσα γράφονται στο διαδίκτυο». Η μεγάλη της δυσκολία κάθε φορά που δεν ξέρει πως να υποδυθεί ένα ρόλο είναι στον τρόπο προσέγγισης του χαρακτήρα: «Στο Doubt αγχωνόμουν ολοένα και πιο πολύ κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων δίπλα στη Meryl Streep και τον Philip Seymour Hoffman, σε σημείο που δεν μπορούσα να μιλήσω». Όσο για τον ρόλο που θα ήθελε να ξαναπαίξει, η Adams θεωρεί ότι η Lois Lane στο ‘Man of Steel’ ήταν ένας πολύ ενδιαφέρον ρόλος, ενώ η ηρωίδα που υποδύθηκε στο American Hustle ήταν ένας χαρακτήρας που αισθάνθηκε ευγνώμων που άφησε πίσω της: «Ο κόσμος την αγαπάει. Την είδαν ως δυνατή και σέξι αλλά εγώ την έβλεπα διαφορετικά. Υπήρχε μια φθορά σε αυτήν που δεν με έκανε να αισθανθώ καλά ενώ την υποδυόμουν. Ήταν πολύ καλή εμπειρία να κάνω αυτή την ταινία με τον Christian Bale και η Sydney ήταν ένας καλό χαρακτήρας. Αλλά δεν αισθανόμουν καλά. Ένιωθα τον πόνο της με ένα τρόπο που ήταν δύσκολο να διαχειριστώ».

 

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT