Γιατί ο οίκος Dior και η Rihanna επαναπροσδιορίζουν το μέλλον της μόδας

Γιατί ο οίκος Dior και η Rihanna επαναπροσδιορίζουν το μέλλον της μόδας

2' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Rihanna έχει πολλές πρωτιές στην καριέρα της με πολλά  τραγούδια της να έχουν παραμείνει στην κορυφή των charts παγκοσμίως για πολλές εβδομάδες, αλλά και με πολλά βραβεία να επιβεβαιώνουν την επιτυχία της. Πλέον, η σταρ από τα Barbados μπορεί να υπερηφανεύεται πως είναι και η πρώτη μαύρη γυναίκα που θα εκπροσωπήσει τον γαλλικό οίκο Dior, όπως ανακοινώθηκε την προηγούμενη βδομάδα. Η όμορφη τραγουδίστρια θα πρωταγωνιστήσει στην ‘Secret Garden’ καμπάνια υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του κορυφαίου φωτογράφου Steven Klein.

«Είναι πολύ σημαντικό για μένα, για τις καταβολές μου αλλά και πολλά κορίτσια ανεξαρτήτως χρώματος», δήλωσε η Rihanna για την νέα της συνεργασία με τον κορυφαίο οίκο μόδας και συμπλήρωσε πως «σημαίνει πολλά για μένα ως γυναίκα να αναγνωρίζομαι από τον Dior». Δεν είναι η πρώτη φορά, βέβαια, που ο κόσμος της μόδας υποκλίνεται στην γοητεία αλλά και την φήμη της pop τραγουδίστριας. Ο σχεδιαστής Olivier Rousteing θεωρεί την Rihanna μούσα του και καλή του φίλη ενώ την χαρακτήρισε ως ‘το απόλυτο σουπερμόντελ του 21ου αιώνα’: «Σήμερα ο κόσμος βλέπει την Rihanna σαν να έβλεπε την Naomi Campbell ή την Claudia. Το να την έχεις στην καμπάνια σου είναι σαν να έχεις την Cindy Crawford ή την Christy Turlington της γενιάς μου», είπε για την τραγουδίστρια που ήταν το κεντρικό πρόσωπο στην καμπάνια του οίκου Balmain το 2014, έχει ποζάρει για τον οίκο Armani ενώ συνεργάζεται με το κορυφαίο brand PUMA.  

Η Rihanna αποπνέει όλα όσα εκπροσωπεί ο οίκος Dior από την πρώτη μέρα της ίδρυσή του, το 1946, μέχρι σήμερα: Κομψότητα και ένα κλασικό στιλ που συνδυάζεται άψογα με μοντέρνες στιλιστικές πινελιές. Πέρα από το γεγονός ότι στα 70 χρόνια πορεία του οίκου, η τραγουδίστρια είναι η πρώτη μαύρη σταρ που εκπροσωπεί τον οίκο, φαίνεται ότι ο Dior αλλά και όλος ο κόσμος της μόδας αποφάσισε να εντάξει στην φιλοσοφία του την σύγχρονη pop κουλτούρα. Σε μια προσπάθεια της βιομηχανίας της μόδας να έρθει πιο κοντά στην μέση γυναίκα ή στον μέσο άντρα, δεν είναι λίγοι οι οίκοι που εκμεταλλεύτηκαν την δόξα γοητευτικών celebrities και την επιρροή που έχουν στους θαυμαστές τους μέσω των social media σε θέματα μόδας και lifestyle.

Με 16 εκατομμύρια ‘φίλους’ στο Instagram και ακόμα 42 εκατομμύρια στο Twitter, η Rihanna είναι η ιδανική εκπρόσωπος ενός οίκου που θέλει να σπάσει τα όρια ανάμεσα στην υψηλή ραπτική και την λαϊκή κουλτούρα. Σε μια εποχή που οι περισσότεροι fans της μόδας δεν ενδιαφέρονται τόσο για τα ντεφιλέ αλλά για τα νέα παπούτσια που φοράει η Rihanna ή η Kim Kardashian και η Beyonce, οι μεγάλοι οίκοι  δεν αγνόησαν τα ενδιαφέροντα των πελατών τους. Τα likes που παίρνουν οι δημιουργίες τους στο διαδίκτυο αντικατέστησαν το χειροκρότημα στις επιδείξεις μόδας, ενώ οι δημοφιλείς σταρ πήραν την θέση των σουπερμόντελ που δεν διαθέτουν λογαριασμούς στο Instagram.  Ο Raf Simons, o καλλιτεχνικός διευθυντής του Dior από το 2012, εξάλλου, φημίζεται για τον καθοριστικό του ρόλο στη στροφή του οίκου μακριά από τον συντηρητισμό της παρισινής μόδας. Μετά τη συνεργασία του οίκου με τον ανατρεπτικό καλλιτέχνη Sterling Ruby για τη δημιουργία φορεμάτων και παπουτσιών αλλά και με τον σκηνοθέτη Harmony Korine για την καμπάνια του αρώματος ‘Addict’, η Rihanna φαίνεται ως η επόμενη λογική επιλογή για την εκπροσώπηση του Dior. Όπως είχε πει, εξάλλου, και η Anna Wintour, η Rihanna είναι η απόδειξη ότι «το εκπληκτικό στιλ μπορεί να ανεβάσει μια ταλαντούχα, νέα γυναίκα από ένα μικρό νησί στην παγκόσμια σκηνή και να προκαλέσει συζητήσεις για την κομψότητα και τον δυναμισμό» σε μια σύγχρονη κοινωνία που είναι πολυπολιτισμική  και όπως φαίνεται λιγότερο συντηρητική.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT