Gwyneth Paltrow: «Είμαι μια συνηθισμένη γυναίκα»

Gwyneth Paltrow: «Είμαι μια συνηθισμένη γυναίκα»

2' 32" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Gwyneth Paltrow μπορεί τον τελευταίο καιρό να κάνει προσπάθειες να βελτιώσει το δημόσιο προφίλ της, όμως οι αρνητικές κριτικές για τις lifestyle συμβουλές που δίνει μέσα από την διαδικτυακή ιστοσελίδα της, Goop, καλά κρατούν. Η διάσημη ηθοποιός που έχει μια επιτυχημένη πορεία στο Hollywood ξεκίνησε το Goop το 2008 σαν προσωπικό blog για να μοιράζεται πληροφορίες για θέματα ομορφιάς, ευεξίας και μόδας με τους θαυμαστές της, όμως δέχτηκε και αρνητικά σχόλια για την συνήθειά της να προωθεί ακριβά προϊόντα και περίεργες θεραπείες. Σε μια πρόσφατη συνέντευξή της στο CNN Money, η Paltrow θέλησε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους υποστηρίζοντας ότι δεν διαφέρει πολύ από την μέση γυναίκα που ενδιαφέρεται για τη σώμα της και την εξωτερική της εμφάνιση.

«Είμαι μια συνηθισμένη γυναίκα γιατί είμαι γυναίκα και είμαι μητέρα», είπε η Gwyneth τονίζοντας ότι «έχουμε όλες ένα σώμα με καρδιές που χτυπούν, νιώθουμε αγάπη και συμπόνια». Η σταρ που χαρακτήρισε τον χωρισμό της με τον πατέρα των δύο παιδιών της, Chris Martin, ως ‘συνειδητό ξεζευγάρωμα’ (conscious uncoupling) δεν θέλει να επιδεικνύει τον εαυτό της πια ως την ‘τέλεια γυναίκα’ και δηλώνει ότι «;όλοι αναζητάμε κάτι, όλοι θέλουμε ερωτήσεις, όλοι θέλουν μια εκπλήρωση, όλοι θέλουμε να ζήσουμε τις ζωές μας με τον καλύτερο τρόπο. Όλοι θέλουμε να είμαστε υγιείς , ευτυχισμένοι και να ξεζουμίσουμε τη ζωή. Πιστεύω έτσι είναι όλες οι γυναίκες».

Μπορεί να είναι δύσκολο να φανταστούμε την Gwyneth στην ουρά του σουπερμάρκετ ή μιας δημόσιας υπηρεσίας, δεδομένου ότι μέσω του Goop προωθεί πανάκριβα προϊόντα, όπως έναν χρυσό αποχυμωτή που κοστίζει περίπου 4,300 ευρώ και ένα ταξιδιωτικό τάβλι αξίας 460 ευρώ, όμως η ίδια επιμένει ότι η διαδικτυακή ιστοσελίδα της είναι για όλους: «Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε στο Goop είναι να επιμεληθούμε, να συντάξουμε και να δώσουμε ένα μια συνάφεια στα πράγματα. Ξέρουμε ότι ο χρόνος κάθε γυναίκας είναι πολύτιμος και για αυτό θέλουμε να επεξεργαζόμαστε πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Αυτό που θέλουμε είναι να παρέχουμε τις καλύτερες λύσεις. Πάντα λέω πως οι άνθρωποι που κάνουν λανθασμένες υποθέσεις δεν έχουν πραγματικά διαβάσει το site για να καταλάβουν τι είμαστε ακριβώς. Έχουμε προϊόντα που κοστίζουν λιγότερο από 10 δολάρια και έχουμε και κάποια που κοστίζουν 500 δολάρια. Η ιδέα είναι να βρούμε το καλύτερο ανεξαρτήτως τιμής».

Η Gwyneth που χαρακτηρίζει το Goop ως μια ιστοσελίδα που δεν προωθεί την πολυτέλεια αλλά την φιλοδοξία για επιτυχία, θεωρεί ότι δεν είναι guru του lifestyle αλλά πολύ κοντά στην μέση γυναίκα: «Βλέπω τον εαυτό μου ως ηθοποιό, μητέρα και επιχειρηματία. Πιστεύω ότι χτίζω μια επιχείρηση που βασίζεται στο lifestyle. Δεν είμαι guru γιατί αισθάνομαι ότι εγώ είμαι αυτή που κάνει τις ερωτήσεις. Δεν υποστηρίζω ότι ξέρω κάτι. Απλά ρωτάω γιατρούς, διατροφολόγους και ειδικούς για την άποψή τους». Η ηθοποιός, μάλιστα, παραδέχτηκε ότι το 2011 σκεφτόταν να παρατήσει το Goop εξαιτίας των αρνητικών κριτικών, όμως θεωρεί ότι πρόκειται για ένα πολύ δημιουργικό project και ευελπιστεί μια μέρα να «είναι ένα brand που μπορεί να σταθεί μόνο του. Αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένο με μένα, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχει μια ομάδα εκπληκτικών ανθρώπων που φέρνουν απίστευτες ιδέες, δεν είμαι μόνη μου».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT