Όμορφη ή μέτρια; Η διαφήμιση που έκανε τις γυναίκες να επιλέξουν

Όμορφη ή μέτρια; Η διαφήμιση που έκανε τις γυναίκες να επιλέξουν

34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η εταιρεία Dove αποφάσισε να δημιουργήσει μια διαφήμιση για να δείξει ότι η ομορφιά είναι προσωπική επιλογή της κάθε γυναίκας. Σε πέντε χώρες του κόσμου, στήθηκαν πάνω από δύο πόρτες δύο ταμπέλες: Η μία έγραφε ‘όμορφη’ και η άλλη ‘μέτρια’. Οι γυναίκες έπρεπε να επιλέξουν μέσα από ποια πόρτα θα περνούσαν, δηλώνοντας ταυτόχρονα αν αισθάνονται όμορφες ή μέτριες.

Πολλές γυναίκες αρχικά δήλωσαν ‘μέτριες’ ίσως επειδή το κοινωνικό τους περιβάλλον και τα σύγχρονα πρότυπα ομορφιάς τις κατέταξαν σε αυτή την κατηγορία, όμως αργότερα η επιλογή τους της έκαναν να αναρωτηθούν. Δείτε τις επιλογές που έκαναν οι γυναίκες για τον εαυτό τους, οι μαμάδες για τις κόρες τους αλλά και οι φίλες αληθινά όμορφων γυναικών!

Πηγή: JOY

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT