Οικογενειακές φωτογραφίες
Η ΚΑΡΙΝ ΡΟΙΤΦΕΛΝΤ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ,
ΤΖΟΥΛΙΑ, ΠΟΖΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ GIVENCHY
ΜΕ ΣΥΝΟΛΑ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΦΛΟΡΑΛ ΦΟΡΕΜΑ ΠΟΥ ΦΟΡΕΣΕ Η ΚΙΜ
ΚΑΡΝΤΑΣΙΑΝ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ
ΥΟΡΚΗΣ
Παρασκευή 24 Μαΐου 2013
Οι «οικογενειακές» διαφημιστικές καμπάνιες με πρωταγωνιστές
μητέρες και κόρες κερδίζουν καθημερινά έδαφος. Το τελευταίο κρούσμα
έκανε την εμφάνισή του στο Παρίσι όπου παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια
του οίκου Givenchy για το φθινόπωρο και το χειμώνα 2013/14.
Πρωταγωνίστριες είναι η Καρίν Ρότφελντ, τέως διευθύντρια της
γαλλικής Vogue, και νυν εκδότρια, σύμβουλος και μούσα των
περισσοτέρων εν ενεργεία σχεδιαστών, και η κόρη της Τζούλια. Η
Καρίν ξέκλεψε μερικές ώρες από το βαρυφορτωμένο πρόγραμμά της -όταν
δεν φωτογραφίζει editorial για το Harpers Bazaar επιμελείται το
δικό της περιοδικό CR Fashion Book, επεξεργάζεται νέα projects με
τον Κάρλ Λάγκερφελντ ή διακοσμεί τις βιτρίνες του Barneys New York-
για να ποζάρει στο φακό των Mert & Marcus μαζί με την
γοητευτική κόρη της, Τζούλια, μετά από την πρόσκληση που τους
απηύθυνε ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Ρικάρντο Τίσι. «Οι
άνθρωποι αυτοί είναι η οικογένειά μου. Πίστευαν πάντα σ’ εμένα και
μου είναι πιστοί», δήλωσε ο Τίσι για την συνεργασία και συμπλήρωσε:
«Νομίζω ότι εγώ και η “συμμορία” μου ζούμε ιστορικές στιγμές». Αν
κρίνουμε βέβαια από την υποδοχή που επιφύλαξαν οι θεατές στο φόρεμά
του, με το οποίο εμφανίστηκε η Κιμ Καρντάσιαν στην δεξίωση του
Μητροπολιτικού Μουσείου της Νέας Υόρκης, οι «ιστορικές στιγμές δεν
είναι πάντα καλές».