Δημιουργικός στόχος

1' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η πρόταση της Kiehl’s μας ενθουσίασε από την πρώτη στιγμή, καθώς η φιλοσοφία της ταιριάζει απόλυτα με τη δική μας και η φιλανθρωπική της δράση είναι πολύ σημαντική», εξηγούν οι Δημήτρης Μαστρόκαλος και Γιάννης Ράπτης για τη συνεργασία τους με τη γνωστή εταιρία καλλυντικών, με σκοπό την ενίσχυση του έργου της ΕΛΕΠΑΠ. «Από την αρχή της καριέρας μας η κοινωνική προσφορά ήταν και παραμένει πρωταρχικής σημασίας, ειδικά όσον αφορά τα παιδιά. Η ΕΛΕΠΑΠ επιτελεί σπουδαίο έργο τόσα χρόνια και είναι τιμή μας που μπορούμε να συμβάλουμε σε αυτό».

Οι Mi-Rο δημιούργησαν ένα ιδιαίτερο αξεσουάρ με πολύχρωμες ρίγες, το οποίο μπορεί να φορεθεί σαν γραβάτα από τους άντρες και σαν ζώνη από τις γυναίκες, ενώ σχεδίασαν μια συλλεκτική συσκευασία για το Midnight Recovery Concentrate, με μέρος των εσόδων να διατίθεται για τους σκοπούς της οργάνωσης. «Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα unisex αξεσουάρ με έμπνευση από το ελληνικό καλοκαίρι. Έτσι αποτυπώσαμε τα χρώματα των λουλουδιών, της θάλασσας και του ηλιοβασιλέματος σε ένα print». Καθ’ όλη τη διάρκεια του project, οι σχεδιαστές είχαν απόλυτη ελευθερία να υλοποιήσουν ό,τι είχαν στο μυαλό τους. «Δεν υπήρχε κανένας περιορισμός σε δημιουργικό επίπεδο. Ο μόνος περιορισμός που θέσαμε εμείς οι ίδιοι ήταν αυτό που θα σχεδιάσουμε να έχει απόλυτα λογική τιμή, ώστε να συγκεντρωθούν αρκετά χρήματα για την ΕΛΕΠΑΠ».

Δημιουργικός στόχος-1
Δημιουργικός στόχος-2
Δημιουργικός στόχος-3
Δημιουργικός στόχος-4
Δημιουργικός στόχος-5

Μόδα και ομορφιά ενώνουν τις δυνάμεις τους για καλό σκοπό. Για την ενίσχυση της ΕΛΕΠΑΠ, οι Mi-Ro βάζουν την υπογραφή τους σε ένα έξυπνο αξεσουάρ που φοριέται σαν γραβάτα ή σαν ζώνη, αλλά και στη συλλεκτική συσκευασία του Midnight Recovery Concentrate της Kiehl’s.

Πρόσφατα, ο Γιάννης Ράπτης και ο Δημήτρης Μαστρόκαλος παρουσίασαν τη συλλογή τους για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2015 στο Ανατολικό Αεροδρόμιο, με επιρροές από τα ’60s να πρωταγωνιστούν στις δημιουργίες τους. Στη δεκαετή καριέρα τους, οι Mi-Rο έχουν κατακτήσει σημαντική θέση στο τοπίο της ελληνικής μόδας. «Θέλουμε να πιστεύουμε πως έχουμε συμβάλει σε κάποιο βαθμό στην αντίληψη ότι υπάρχει ελληνική μόδα και Έλληνες δημιουργοί. Σε καμία περίπτωση δεν θεωρούμε τους εαυτούς μας πετυχημένος, απλώς καθημερινά προσπαθούμε να είμαστε δημιουργικοί, σύμφωνα πάντα με το δικό μας κριτήριο».

PHOTO: ΦΩΤΗΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ/STUDIO VERVE

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT