Been there, done that

1' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Been there, done that

Η ΚΕΛΛΥ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ

GOLDEN HALL ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ KIEHL’S ΚΑΙ

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΠΩΣ ΕΝΑ OPENING ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ

ΜΕ ΝΟΗΜΑ

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής ουδέποτε τα πήγα καλά με τα

event ομορφιάς. Λατρευώ τα καλλυντικά αλλά δεν βρίσκω τίποτα

ενδιαφέρον σε όλα αυτά τα πάρτι και τις παρουσιάσεις που οργανώνει

ο κατά τ’ άλλα λαμπερότατος κόσμος της ομορφιάς. Ομως! Πριν λίγες

μέρες βρέθηκα σ’ ένα αλλιώτικο event ομορφιάς. Μου ζήτησαν να

φορέσω τ’ αθλητικά μου παπούτσια και να πάω στο Golden Hall για να

τρέξω λέει σ’ έναν διάδρομο προκειμένου να συγκεντρωθεί ένα ποσό

προς δωρεά στο Χαμόγελο του Παιδιού. Ασύνδετα μεταξύ τους στοιχεία

ενώθηκαν σε μία πρόταση. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι σήμαινε αυτή η

πρόσκληση, αλλά αποφάσισα να πάω. Φυσικά ν’ αναφέρω ότι το event

διοργάνωνε η εταιρεία καλλυντικών Kiehl’s. Στα συν αυτό…

Μεσημέρι Πέμπτης λοιπόν στο ισόγειο του Golden Hall, έξω από

το attica, συνάντησα τη Μαρία Χατζηαμάλλου και τη Σοφία Ρεγκούκου

της L’Oréal και μου εξήγησαν τα πάντα! Λίγο που ήταν μεσημέρι και

όχι βράδυ, λίγο που φορούσα Nike, λίγο το freddo που μου προσέφερα,

ήταν μια από τις πιο χαλαρές συναντήσεις με beauty brand που έχω

κάνει.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT