Η χρονιά της τίγρης
ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑΣ
ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ, Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΥΤΕΡ ΜΕ ΤΗΝ
ΚΕΝΤΗΜΕΝΗ ΤΙΓΡΗ ΤΟΥ KENZO ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΜΕΙΩΤΗ
Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013
Ούτε τέσσερις ώρες δεν «αντέχουν» τα φούτερ του Kenzo με την
κεντημένη τίγρη στα ράφια των καταστημάτων, «συμβατικών» και
ηλεκτρονικών. Κι ας είναι από τη συλλογή του περασμένου χειμώνα, η
οποία -θεωρητικά πάντα- ανήκει στα αζήτητα. Ομως, το συγκεκριμένο
κομμάτι είναι τόσο δημοφιλές που πήρε παράταση ζωής για μια ακόμα
σεζόν καθώς, σύμφωνα με τους ανθρώπους του οίκου, η παραγωγή του
δεν επαρκεί για να καλύψει τη ζήτηση. Βέβαια, αυτό που δεν
γνωρίζουν πολύ είναι ότι το best-seller των Κάρολ Λιμ και Ουμπέρτο
Λεόν, των καλλιτεχνικών διευθυντών του οίκου Kenzo, δημιουργήθηκε
τυχαία όταν ο Ουμπέρτο Λεόν ζήτησε από το ατελιέ να ράψει ένα
κομμάτι αποκλειστικά για τον ίδιο, αξιοποιώντας το σχέδιο της
τίγρης που είχαν χρησιμοποιήσει στα πουλόβερ. Το αποτέλεσμα ήταν
εντυπωσιακό, σαφώς πιο οικονομικό και επανέφερε στην επικαιρότητα
της μόδας τα ταπεινά φούτερ.
Αν αναζητείτε και εσείς το περίφημο φούτερ, τα το βρείτε στο
www.matchesfashion.com στην τιμή των 202
ευρώ.