The Pink Link
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ, Η ESTéE LAUDER
COMPANIES, ΤΟ CITY LINK ΚΑΙ ΤO ATTICA ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΑΨΟΥΝ ΤΗΝ
ΠΙΟ ΠΟΛΥΣΥΧΝΑΣΤΗ ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΡΟΖ
Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013
Οταν η Εβελιν Λόντερ ανέλαβε το 2.000 την πρωτοβουλία της
φωταγώγησης σημαντικών σημείων-οροσήμων σε όλο τον κόσμο στο
πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, ούτε
η ίδια δεν περίμενε τόσο μεγάλη αναταπόκριση. Από την πρώτη χρονιά
κι όλας 26 σημεία σε 22 χώρες φωταγωγήθηκαν συμβολικά για να
υπενθυμίσουν στις γυναίκες τις αξίες της πρόληψης και της έγκαιρης
διάγνωσης. Ανάμεσά τους ήταν το Empire State Building (ΗΠΑ), η
Οπερα του Σίδνεϊ (Αυστραλία) και ο Πύργος της Πίζας (Ιταλία).
Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα το Ζάππειο Μέγαρο,
η Αγορά στο ΟΑΚΑ, o λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας,
ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία
στο Σύνταγμα, το μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους,
ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το ενετικό φρούριο
στο Ηράκλειο, το παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η
πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα, το μέγαρο του Μετοχικού Ταμείου
Στρατού – City Link και το πολυκατάστημα attica.
Φέτος οι ροζ προβολείς της εκστρατείας ενημέρωσης για τον
καρκίνο του μαστού θα αναδείξουν ένα ακόμα σημείο της πόλης των
Αθηνών, την Στοά Σπυρομήλιου στο City Link. Την Τετάρτη 30
Οκτωβρίου στις 8.30 μ.μ. το σημαντικό αυτό αρχιτεκτονικό μνημείο
-έργο του Μεσοπολέμου- πρόκειται να φωταγωγηθεί σε ροζ χρώμα
μεταφέροντας το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης
στο κοινό.