Been there, done that

1' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Been there, done that

ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ EVENT ΜΕΣΑ ΣΤΗ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ,

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η H&M ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ

ΕΤΗΣΙΑΣ EXCLUSIVE ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ. Η ΚΕΛΛΥ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΗΤΑΝ, ΚΑΙ

ΦΕΤΟΣ, ΕΚΕΙ

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

«Η H&M και η παριζιάνα σχεδιάστρια Isabel Marant είναι στην

ευχάριστη θέση να σας προσκαλέσουν, δύο μέρες πριν το επίσημο

λανσάρισμα, σ’ ένα exclusive party με γαλλική αύρα!» έγραφε η

πρόσκληση. Και δεν ξέρω ούτε έναν άνθρωπο της μόδας που να μην

προσέρχεται κάθε χρόνο στο πάρτι που κάνει η σουηδική αλυσίδα

ρούχων για να λανσάρει την ετήσια exclusive συνεργασία της. Πόσο

μάλλον φέτος, που η «επίτημη» σχεδιάστρια είναι η Isabel Marant.

Τα πάρτι αυτά έχουν αρκετό ποτό, συνήθως live μουσική,

οπωσδήποτε σημαντικές παρουσίες, άπειρα φλας και βέβαια ξέφρενο

shopping! Για να μπεις μέσα σ’ αυτά τα πάρτι, είτε περιμένεις στην

ουρά Press, είτε στην δίπλα· σίγουρα πάντως περιμένεις… Οπως

επίσης, αποκλείεται να μην σπρωχτείς/ ποδοπατηθείς/φας αγκωνιά για

να προλάβεις έστω κι ένα ρούχο με την εκάστοτε επώνυμη ούγια στα

ράφια του καταστήματος, τα οποία αδειάζουν ώσπου να μετρήσεις μέχρι

το δέκα. Παίρνει ο καθένας ό,τι βρει μπροστά του εύκαιρο και όχι

ό,τι θα ήθελε, γιατί, πολύ απλά, εδώ δεν υπάρχει η χρονική

πολυτέλεια της επιλογής. Μπορεί να ακούγεται παράλογο για κάποιον

που δεν έχει παρευρεθεί σ’ ένα τέτοιο event αλλά είναι πέρα ως πέρα

αληθινό! Γιατί -σκεφτείτε- ένα φόρεμα με την υπογραφή του Alber

Elbaz που κόστισε περίπου 200 ευρώ είναι μεγάλη ευκαιρία.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT