Η Tavi Gevinson μεγάλωσε
Η ΑΝΗΛΙΚΗ BLOGGER ΜΕ ΤΟ ΚΟΦΤΕΡΟ
ΒΛΕΜΜΑ, ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΜΟΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ
ΣΕΙΡΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ FASHION INSIDER ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΤΗΣ…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013
Πως κρίνεται πλέον η απήχηση μιας νέας ηθοποιού; Μα, φυσικά, με
τον αριθμό και το status των brands που θα την εμπιστευτούν για την
προβολή τους. Οσο πιο μεγάλη η επιτυχία της, τόσο πιο πολλά, πιο
glamorous και πιο ακριβοπληρωμένα θα είναι τα διαφημιστικά
συμβόλαια που θα κλείσει.
Ομως τώρα ήρθε η ώρα των bloggers. Θυμάστε τη μικρή Τάβι
Γκέβινσον, τη δωδεκάχρονη «αποκάλυψη» του διαδικτύου, που με τους
«χρησμούς» της και τις εμφανίσεις της έγινε το poster girl της
μόδας στην ψηφιακή εποχή; Η Τάβι, όπως θα πληροφορηθήκατε από τόσα
και τόσα Μέσα, μεγάλωσε, απέκτησε συνεργάτες, δικό της περιοδικό
(το
rookiemag.com) και το πρώτο της
διαφημιστικό συμβόλαιο. Κι όχι συμβόλαιο ό,τι να΄ναι αλλά με τη
φίρμα Cole Haan, το brand των νεοϋορκέζων urban explorers
(εξερευνητές των πόλεων) όπως αρέσκονται να το περιγράφουν οι
υπεύθυνοι της εταιρείας.
Τώρα πόσο ταιριαστό είναι αυτό με το προφίλ της ανεξάρτητης
διανοούμενης Τάβι; Απ’ ό,τι φαίνεται είναι. Διότι το θέμα της
καμπάνιας είναι «οι ταλαντούχοι και οι προικισμένοι» -το καστ
περιλαμβάνει νεαρούς κινηματογραφιστές, ηθοποιούς, μουσικούς,
συγγραφείς και επιχειρηματίες- και διότι η φυσική συνέχεια της
επιτυχίας είναι η οικονομική αναγνώριση. Επιπλέον, ποιά γυναίκα στα
δεκαεφτά της θέλει να την θυμούνται όλοι σαν την ανοικονόμητη
προέφηβη με τους φιόγκους και τις κορδέλες που υπήρξε κάποτε; Οπότε
η δημόσια υπενθύμιση της νέας της ταυτότητας, ειδικά αν αυτή
θυμίζει τη Μισέλ Γουίλιαμς στο «Μια εβδομάδα με τη Μέριλιν»,
έρχεται στην κατάλληλη στιγμή.