Για έκτη συνεχή χρονιά, η ιταλική Vogue ρίχνει τα φώτα των προβολέων στις ανερχόμενες δυνάμεις της μόδας αναζητώντας και εντοπίζοντας νέα ταλέντα, μόνο που φέτος έχει έναν ισχυρό σύμμαχο: το yoox.com, ηγετική δύναμη στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (και μέρος του ομίλου που προέκυψε από τη συγχώνευση με το Net-A-Porter.com), με 71 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες το 2015. Το πρώτο σημαντικό άνοιγμα του θεσμού The Next Talents είναι ότι δεν περιορίζεται πλέον σε γυναικεία ρούχα, αλλά περιλαμβάνει επίσης αντρικά, παιδικά και είδη design.
![Next in Line-1](https://www.kathimerini.gr/resources/toolip/img/2016/04/08/moon.jpg)
![Next in Line-2](https://www.kathimerini.gr/resources/toolip/img/2016/04/08/lovebirds.jpg)
![Next in Line-3](https://www.kathimerini.gr/resources/toolip/img/2016/04/08/mattermatters.jpg)
Το δεύτερο και μάλλον σημαντικότερο για τους 11 φιλόδοξους σχεδιαστές είναι ότι οι συλλογές τους για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’16 ήδη πωλούνται στο yoox.com, προσφέροντάς τους δυνητικό αγοραστικό κοινό σε περισσότερες από 100 χώρες!
![Next in Line-4](https://www.kathimerini.gr/resources/toolip/img/2016/04/08/22yooxcom_the-next-talents.jpg)
Η πρώτη τους επίσημη παρουσίαση έγινε στο Palazzo Morando, στο Μιλάνο, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας, με μια έκθεση ανοιχτή στο κοινό. Κάτι ακόμα που έχει ενδιαφέρον είναι ότι, μολονότι η πρωτοβουλία υποστηρίζεται από δύο δυνάμεις αμιγώς ιταλικές, το πεδίο της αναζήτησης είναι διεθνές, φέρνοντας στους φετινούς φιναλίστ ονόματα από την Ινδία, την Ουκρανία, τη Νιγηρία ή τον Καναδά.