Σε μόλις 25 προγραμματιστές τo 50% των κερδών από τα online καταστήματα εφαρμογών

Σε μόλις 25 προγραμματιστές τo 50% των κερδών από τα online καταστήματα εφαρμογών

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε μόλις 25 προγραμματιστές τo 50% των κερδών από τα online

καταστήματα εφαρμογών

Του Κώστα Δεληγιάννη

Μόλις 25 προγραμματιστές μοιράζονται τα μισά κέρδη από τις πωλήσεις

εφαρμογών μέσα από τα online καταστήματα για το λειτουργικό Android

και iOS. Σε αυτό καταλήγει μελέτη της εταιρείας αναλύσεων Canalys η

οποία, αν και αφορά τις ΗΠΑ και καλύπτει μόνο τον περασμένο

Νοέμβριο, σύμφωνα με την εταιρεία, τα συμπεράσματά της δεν αφορούν

τη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία. Δείχνοντας έτσι ότι μόνο για

μερικές δεκάδες επιχειρήσεις λογισμικού, η ανάπτυξη εφαρμογών για

smartphone και tablet είναι μία εξαιρετικά προσοδοφόρα

δραστηριότητα.

Πιο συγκεκριμένα, η εκτίμηση της Canalys είναι πως οι 25

επιχειρήσεις συγκέντρωσαν τον Νοέμβριο 60 εκατομμύρια δολάρια, τόσο

από τις ίδιες τις application όσο και από τις πωλήσεις που

πραγματοποίησαν μέσα από τις εφαρμογές. Στις πρώτες θέσεις

βρίσκονται οι προγραμματιστές παιχνιδιών –με εξαίρεση τη Pandora

Radio app– και εταιρείες όπως οι Zynga, Electronic Arts, Disney,

Kabam, Rovio, Glu και Gameloft.

Όσον αφορά την κατηγορία των πιο πετυχημένων εφαρμογών, αυτή είναι

αναμφισβήτητα τα βιντεοπαιχνίδια. Στο App Store της Apple, από τις

300 application με τις μεγαλύτερες πωλήσεις τον Νοέμβριο, οι 145

ήταν βιντεογκέιμ, ενώ το αντίστοιχο νούμερο ήταν 116 στο Google

Play. Η προτίμηση των χρηστών στα παιχνίδια φαίνεται και από τα

στοιχεία για τις δωρεάν εφαρμογές, στις οποίες οι 94 στο App Store

και οι 116 στο Google Play, σε ένα σύνολο των 300 δημοφιλέστερων

προγραμμάτων, ήταν πάλι βιντεογκέιμ.

Αυτό σημαίνει πως, για τους ανεξάρτητους προγραμματιστές και τις

μικρές εταιρείες, τα πράγματα είναι ακόμη δυσκολότερα αν δεν

αναπτύσσουν βιντεοπαιχνίδια. «Με δεδομένο τον τεράστιο αριθμό των

προγραμμάτων που φιλοξενούν τα App Store και Google Play, οι

πιθανότητες να αναδειχθεί κάποια άλλη εφαρμογή είναι

περιορισμένες», αναφέρει ο αναλυτής Tim Shepherd της Canalys. «Τα

παιχνίδια των εταιρειών-κολοσσών επισκιάζουν το υπόλοιπο

περιεχόμενο που υπάρχει στα καταστήματα, με συνέπεια να είναι

δύσκολο να προσελκύσουν το ενδιαφέρον που τους αξίζει άλλες

ποιοτικές application».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT