Μουσικά «τιτιβίσματα» από το Twitter
Εξαγόρασε την ιστοσελίδα We Are Hunted και ετοιμάζεται για την
είσοδό του στη διαδικτυακή μουσική βιομηχανία.
Ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης Twitter εξαγόρασε την
εξειδικευμένη σε θέματα μουσικής ιστοσελίδα We Are Hunted και
ετοιμάζεται για την είσοδό του στη διαδικτυακή μουσική βιομηχανία,
σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύει στην ηλεκτρονική του έκδοση το
BBC.
Η ιστοσελίδα We Are Hunted επιβεβαίωσε τη συμφωνία με το Twitter,
προσθέτοντας σε ανακοίνωσή της, ότι «δεν τίθεται αμφιβολία ότι το
Twitter και η μουσική πάνε μαζί».
Παράλληλα, το hashtag #music έκανε την εμφάνισή του στην
ηλεκτρονική διεύθυνση music.twitter.com.
Αναφορές ειδικών σε θέματα διαδικτύου κάνουν λόγο για την εμφάνιση
νέας υπηρεσίας από το Twitter, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες
της να αναρτούν τις προσωπικές τους μουσικές επιλογές, μέσω ειδικής
εφαρμογής.
Το Twitter λειτουργεί διαδικτυακά εδώ και επτά χρόνια.
Υπολογίζεται, ότι διαθέτει 200 εκατομμύρια εγγεγραμμένους
χρήστες.
Καθημερινά, περίπου 400 εκατομμύρια μικρού μεγέθους ηλεκτρονικά
μηνύματα -ή αλλιώς «τιτιβίσματα»- αποστέλλονται παγκοσμίως μέσω του
Twitter.