Επιστρέφει ο Λάρι Πέιτζ στο τιμόνι της Google

Επιστρέφει ο Λάρι Πέιτζ στο τιμόνι της Google

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Επιστρέφει ο Λάρι Πέιτζ στο τιμόνι της Google
Επιστρέφει ο Λάρι Πέιτζ στο τιμόνι της Google-1

Παρότι η Google είναι σήμερα πιο πλούσια από ποτέ άλλοτε, η

εταιρία έπαψε να είναι όσο νεανική ήταν κάποτε. Με το Facebook να

διαθέτει πλέον 500 εκατομμύρια χρήστες, που μοιράζονται 30 δισ.

links, σημειώματα και φωτογραφίες κάθε μήνα, η επιρροή της εταιρίας

του 26χρονου Μαρκ Ζούκερμπεργκ είναι τέτοια, που επισκίασε τα

επιτεύγματα των ιδρυτών της Google. Την ίδια στιγμή, άλλες

καινοτόμες ιστοσελίδες και υπηρεσίες, όπως οι Twitter, Groupon και

Foursquare, αποτελούν αγκάθια στα πλευρά της Google, δημιουργώντας

φόβους στην εταιρία για επικείμενη απώλεια της πρωτοκαθεδρίας

της.

Πρώτο μέλημα του Λάρι Πέιτζ, ενός εκ των δύο φοιτητών του

Πανεπιστημίου Στάνφορντ που ίδρυσαν την εταιρία στο γκαράζ τους το

1998, καθίσταται έτσι η αναγέννηση της Google. Για το λόγο αυτό, ο

Πέιτζ επανέρχεται στη διοίκηση της Google, προκαλώντας την έκπληξη

της Σίλικον Βάλεϊ.

Τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου κατείχε ο Πέιτζ πριν μία

δεκαετία, όταν η Google εξασφάλιζε λιγότερα από 100 εκατ. δολάρια

σε ετήσιες αποδοχές. Σήμερα, η εταιρία διαθέτει 24.400 εργαζόμενους

και ετήσιο κύκλο εργασιών 29 δισ. δολαρίων. Περίπου 200 εργαζόμενοι

της Google επέλεξαν να συνεχίσουν τις σταδιοδρομίες τους στο

Facebook, εκτιμώντας ότι η εταιρία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ θα τους

έδινε μεγαλύτερες ευκαιρίες ανέλιξης.

Για να επανέλθει στις καινοτόμες ρίζες της, η Google αποφάσισε

ότι ήταν αναγκαία η ριζική ανακατάταξη στην κορυφή της, που θα

φέρει τους δύο ιδρυτές της και πάλι στο τιμόνι. Την ίδια στιγμή, η

Google δεν έχει πετύχει να δημιουργήσει αξιόπιστο εργαλείο

κοινωνικής δικτύωσης, ικανό να ανταγωνισθεί το Facebook.

«Το Facebook πλήττει την Google στην αχίλλειο πτέρνα της, τα

έσοδα από τις διαφημίσεις», λέει ο Ουίτ Αντριους, αναλυτής της

εταιρίας Gartner. Χάρη στο σχεδιασμό του, το Facebook είναι ικανό

να προσελκύσει τους χρήστες του σε διαφημίσεις και πληρωμένες

καταχωρήσεις, με τρόπο που δεν μπορεί η Google. Το Facebook όχι

μόνο «μαθαίνει» να μιμείται τις προτιμήσεις των χρηστών, αλλά

καταγράφει τα «likes» σε σελίδες προϊόντων, για να γίνει με τον

τρόπο αυτό αξιόπιστο εργαλείο έρευνας αγοράς.

Το Facebook αναμένεται να έχει διαφημιστικά έσοδα της τάξης των

4 δισ. δολαρίων το 2011, έβδομο έτος λειτουργία του, ενώ η Google

είχε εξασφαλίσει 6 δισ. στα έβδομα γενέθλιά της το 2005.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT