Η νέα υπηρεσία, με όνομα Livestand, θα διατίθεται και σε άλλους
εκδότες, ώστε να καταστεί δυνατή η σύνδεση των δεκάδων εκατομμυρίων
χρηστών των συσκευών tablet, αλλά και «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων.
Οι αναγνώστες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε συχνά ανανεωμένο
ειδησεογραφικό περιεχόμενο, που θα περιλαμβάνει ειδήσεις, αθλητικά,
οικονομικά και άλλα θέματα. Το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου
αυτού θα είναι δωρεάν, παρότι η Yahoo σχεδιάζει να επιτρέπει σε
εκδότες να χρεώνουν συνδρομές. Η Yahoo αναμένει να εισάγει τη νέα
υπηρεσία στην αγορά μέχρι τα τέλη Ιουνίου.
Το «ψηφιακό περίπτερο» αποτελεί την τελευταία προσπάθεια
άντλησης εσόδων χάρη στις συσκευές tablet από εκδότες και εταιρίες
παροχής διαδικτυακού περιεχομένου, όπως η Yahoo. Η Apple έχει ήδη
δημιουργήσει τέτοιο «περίπτερο» στο ψηφιακό της κατάστημα iTunes
Store, ενώ την περασμένη εβδομάδα η εταιρία άρχισε να πουλά
συνδρομές για την ψηφιακή εφημερίδα «The Daily» του Ρούπερτ
Μέρντοχ, ειδικά σχεδιασμένη για τη συσκευή iPad. Η Google
αναμένεται και αυτή να ενθαρρύνει τους εκδότες να δημιουργήσουν
εκδόσεις για τις συσκευές tablet, για το δικό της λειτουργικό
σύστημα, το Android. «Θεωρώ ότι το tablet αποτελεί καταλύτη, που θα
επιτρέψει στους διαφημιστές να μεταθέσουν διαφημιστικά κεφάλαια από
τα παραδοσιακά μέσα, όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα έντυπα»,
λέει ο Μπλέικ Ιρβινγκ, επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων της Yahoo. Αν
αυτό αποδειχθεί ακριβές, θα αποτελέσει ένα ακόμη πλήγμα για τις
εφημερίδες, που χάνουν ήδη μεγάλο μερίδιο της διαφημιστικής αγοράς.
Παρότι η Yahoo βρίσκεται σε καλύτερη οικονομική κατάσταση από ότι
οι περισσότερες εφημερίδες, η εταιρία χάνει συνεχώς έδαφος απέναντι
στις Google και Facebook, που εξασφαλίζουν περισσότερη ηλεκτρονική
διαφήμιση.
www.kathimerini.gr
με στοιχεία από AP