Η Yahoo ανανεώνει την e-mail υπηρεσία της

1' 50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Yahoo ανανεώνει την e-mail υπηρεσία της
Η Yahoo ανανεώνει την e-mail υπηρεσία της-1

Παρακολουθώντας το Facebook, το Τwitter και το Google να

απογειώνονται στις επικοινωνιακές συνήθειες των χρηστών, η Yahoo

θέλει να ανανέωσει τη δημοφιλή υπηρεσία της για e-mail, σε μια

προσπάθεια να κρατήσει αρκετούς «πελάτες». H εταιρεία ανακοίνωσε

την Τρίτη ότι βασίζει το σχέδιο της σ’ ένα e-mail φορμά που

δοκίμαζε επτά μήνες νωρίτερα. Οι περίπου 277 εκατομμύρια χρήστες

της δωρεάν υπηρεσίας e-mail της Yahoo θα «μεταφερθούν» στη νέα

έκδοση εντός των επόμενων εβδομάδων.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι χρήστες θα μπορούν να ποστάρουν από

το e-mail τους και να ανανεώνουν τα status τους σε Facebook και

Τwitter ενώ η υπηρεσία θα είναι δύο φορές ταχύτερη και θα έχει τη

δυνατότητα αποστολής attachments μέχρι και 100 megabytes.

Άλλα, καινούρια εργαλεία αφορούν τον έλεγχο των junk e-mail

καθώς και τη συνομιλία (chat) με φίλους που είναι στο facebook. H

Υahoo εκτιμά ότι οι αλλαγές θα προσελκύσουν ή και θα διατηρήσουν

χρήστες που απορροφώνται από το ανταγωνιστικό Gmail της Google.

Παρόλο που η υπηρεσία της Yahoo παραμένει μεγαλύτερη από το

Gmail, έχει χάσει αρκετό έδαφος τον περασμένο χρόνο. Σύμφωνα με

νούμερα της comScore, οι χρήστες mail της Yahoo ανήλθαν τον Απρίλιο

στα 277 εκατομμύρια, εμφανίζοντας μια πτώση της τάξης των 3

εκατομμυρίων ήτοι 1%, συγκριτικά με την ίδια περίοδο, ένα χρόνο

πριν. Την ίδια στιγμή, το Gmail έχει αυξήσει τη βάση του σε 220

εκατομμύρια χρήστες· αύξηση 24% που μεταφράζεται σε 43 εκατομμύρια

χρήστες.

Οι αναλυτές λένε ότι τα περισσότερα «κέρδη» του Gmail φαίνεται

να έρχονται εις βάρος του Hotmail της Microsoft που παραμένει στην

κορυφή των υπηρεσιών email με 327 εκατομμύρια χρήστες. Ωστόσο,

σύμφωνα με την comScore, ακόμα και το Hotmail σημείωσε πτώση 8% σε

σχέση με πέρσι – πρόκειται για απώλεια 27 εκατομμυρίων χρηστών.

Η δημιουργία πιστών χρηστών e-mail είναι πολύ σημαντική διότι

αυτοί τείνουν να είναι συχνοί επισκέπτες και συνήθως παραμένουν

«μέσα» όταν χρησιμοποιούν και άλλες online υπηρεσίες από τους

παρόχους email. Το «πήγαινε-έλα» δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες

για προβολή διαδικτυακών διαφημίσεων, τον κυρίαρχο δηλαδή τρόπο με

τον οποίο η Yahoo και η Google βγάζουν χρήματα.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Associated Press

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT