Πιστοί παραμένουν οι πελάτες του Διαδικτύου, παρά την πρόσφατη υποκλοπή προσωπικών δεδομένων

Πιστοί παραμένουν οι πελάτες του Διαδικτύου, παρά την πρόσφατη υποκλοπή προσωπικών δεδομένων

1' 52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πιστοί παραμένουν οι πελάτες του Διαδικτύου, παρά την

πρόσφατη υποκλοπή προσωπικών δεδομένων

Πιστοί παραμένουν οι πελάτες του Διαδικτύου, παρά την πρόσφατη υποκλοπή προσωπικών δεδομένων-1

Κάθε εβδομάδα, η Sony συγκλονίζεται από αποκαλύψεις υποκλοπής

προσωπικών δεδομένων πελατών του δημοφιλούς δικτύου Playstation.

Κάθε αποκάλυψη για νέα θηριώδη υποκλοπή διαδέχεται η επόμενη, μίας

ακόμη μεγαλύτερης κλοπής.

Οι πελάτες των δικτύων αυτών, όμως, συνεχίζουν να παρέχουν τα

στοιχεία τους σε ιστοσελίδες λιανικής πώλησης, κοινωνικά δίκτυα και

άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες σε ολοένα και μεγαλύτερους αριθμούς,

καθώς οι χρήστες του Ιντερνετ αποδέχονται ότι η κοινοποίηση των

προσωπικών τους δεδομένων είναι το τίμημα μίας πλήρως δικτυωμένης

ζωής.

«Αντιμετωπίζουμε την τεχνολογία αυτή με σχιζοφρενικό τρόπο. Την

αγαπούμε και τη χρησιμοποιούμε, περιμένουμε ότι θα δουλέψει καλά

και την έχουμε ενσωματώσει στην καθημερινή μας ζωή. Στην

πραγματικότητα, όμως, δεν την εμπιστευόμαστε και θυμώνουμε όταν τα

στοιχεία μας πέφτουν θύματα υποκλοπής» λέει ο Τζιμ Ντέμπσι, ειδικός

της ασφάλειας δικτύων στο ινστιτούτο Center for Democracy &

Technology.

Την ίδια στιγμή, εταιρίες συλλογής προσωπικών δεδομένων δεν

αντιμετωπίζουν πίεση από το κοινό να βελτιώσουν την ασφάλεια των

δικτύων τους. «Γνωρίζω ότι διακινδυνεύω τα προσωπικά μου

δεδομένα,αλλά οι αγορές μέσω Διαδικτύου είναι τόσο βολικές. Εχω

αποδεχθεί το γεγονός ότι τα στοιχεία μου βρίσκονται “εκεί έξω” και

ότι έτσι έχουν τα πράγματα», λέει ο 47χρονος άνεργος μαραγκός Τζιμ

Πατσέτι από το Μπάφαλο της Νέας Υόρκης, με τον 44χρονο τραπεζίτη

από τη Φλόριντα Λανς Λοκούρτο να συμφωνεί μαζί του.

Από τη μεριά της, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ

κάλεσε τις εταιρίες λογισμικού περιήγησης στο Διαδίκτυο (browzers)

να επιτρέψουν στους χρήστες να αποφεύγουν τους διαφημιστές και το

ειδικό λογισμικό καταγραφής ιστοσελίδων που οι διαφημιστές

χρησιμοποιούν. «Είναι πιο συμφέρον για πολλές εταιρίες να

αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις από την υποκλοπή δεδομένων πελατών

τους, παρά να λάβουν μέτρα για να αντιμετωπίσουν την κατάσταση

αυτή», λέει η Ιωάννα Ρούσο, νομική σύμβουλος της Αμερικανικής

Ενωσης Καταναλωτών Consumer Union.

Σε μία προσπάθεια να καθησυχάσει τους επικριτές της, η Apple

ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι προχωρεί σε τροποποίηση του

λογισμικού της δημοφιλούς τηλεφωνικής συσκευής iPhone, ώστε αυτή να

διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη για μία εβδομάδα στη

μνήμη της, και όχι για απεριόριστο χρόνο, όπως συνέβαινε μέχρι

τώρα.

Η ανακοίνωση της Apple έρχεται μία ημέρα αφότου η Sony αποκάλυψε

ότι άγνωστος χάκερ υπέκλεψε τα προσωπικά δεδομένα 77 εκατομμυρίων

χρηστών του δικτύου ιντερνετικού παιχνιδιού Playstation.

www.kathimerini.gr με στοιχεία από AP

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT