Windows SDK
Η Microsoft Corp. ανακοίνωσε τη διάθεση του Kinect™ για Windows
SDK, μια δωρεάν δοκιμαστική (beta) έκδοση για την ανάπτυξη μη
εμπορικών εφαρμογών. Προγραμματιστές, ερευνητές και λάτρεις της
τεχνολογίας, μέσω του SDK, μπορούν να δημιουργήσουν νέες εμπειρίες
που σχετίζονται με την αίσθηση βάθους, τον εντοπισμό της ανθρώπινης
κίνησης, καθώς και την αναγνώριση αντικειμένων, κάνοντας χρήση της
τεχνολογίας Kinect για Windows. Το Kinect για Windows SDK είναι
διαθέσιμο δωρεάν
εδώ για την ανάπτυξη μη εμπορικών εφαρμογών:
Για να γιορτάσει την εν λόγω διάθεση, η Microsoft προσκάλεσε μια
επιλεγμένη ομάδα από ειδικούς προγραμματιστές στις εγκαταστάσεις
της στο Ρέντμοντ, προκαλώντας καθέναν από αυτούς να δοκιμάσει τα
όρια της φαντασίας του χρησιμοποιώντας το SDK, σε ένα μαραθώνιο
προγραμματισμού στο Channel 9 (Code Camp) που διήρκησε 24 ώρες.
Αξιοποιώντας το νέο πακέτο εργαλείων και έχοντας στη διάθεσή τους
μια μεγάλη γκάμα hardware προϊόντων, οι προγραμματιστές καλούνται
να δημιουργήσουν εφαρμογές για ένα ευρύ φάσμα σεναρίων, που αφορούν
μεταξύ άλλων τα πεδία της ιατρικής περίθαλψης, της επιστήμης και
της εκπαίδευσης.
Το Kinect για Windows SDK, που λειτουργεί με Windows 7,
περιλαμβάνει drivers, πλούσια APIs για ακατέργαστες ροές δεδομένων,
natural user interface, αρχεία εγκατάστασης και ενημερωτικό υλικό.
To SDK παρέχει τις δυνατότητες του Kinect στους προγραμματιστές για
να αναπτύξουν εφαρμογές με C++, C# ή Visual Basic® χρησιμοποιώντας
Microsoft® Visual Studio® 2010.
Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του SDK περιλαμβάνονται τα
ακόλουθα:
-Ακατέργαστες ροές δεδομένων. Οι προγραμματιστές έχουν πρόσβαση
σε ακατέργαστες ροές δεδομένων από τον αισθητήρα βάθους, τον
αισθητήρα έγχρωμης κάμερας και το μικρόφωνο φάσματος τεσσάρων
στοιχείων. Αυτά θα τους επιτρέπουν να αναπτύξουν εφαρμογές πάνω
στις ακατέργαστες ροές δεδομένων που παράγονται από τον αισθητήρα
Kinect.
-Ανίχνευση σκελετού. Το SDK έχει τη δυνατότητα ανίχνευσης της
σκελετικής εικόνας ενός ή δύο ατόμων που κινούνται εντός του πεδίου
που είναι ανιχνεύσιμο από το Kinect, καθιστώντας εφικτή τη
δημιουργία εφαρμογών που καθοδηγούνται βάσει κινήσεων.
-Προηγμένες ακουστικές δυνατότητες. Στις δυνατότητες
επεξεργασίας ακουστικών μηνυμάτων περιλαμβάνονται η εξελιγμένη
καταστολή του θορύβου ή ακύρωση της ηχούς και ο σχηματισμός δέσμης
για την αναγνώριση της τρέχουσας πηγής.
-Ευκολία εγκατάστασης. Το SDK εγκαθίσταται με τον συνήθη τρόπο
για τα Windows 7, χωρίς να απαιτείται περίπλοκη ρύθμιση και με έναν
ολοκληρωμένο installer, μεγέθους κάτω από 100 MB. Οι
προγραμματιστές, μπορούν να ξεκινήσουν τον προγραμματισμό σε λίγα
μόλις λεπτά με έναν τυπικό αυτόνομο αισθητήρα Kinect που είναι
ευρέως διαθέσιμος στην αγορά.
-Εκτενής τεκμηρίωση. Το SDK περιλαμβάνει παραπάνω από 100
σελίδες υψηλής ποιότητας τεχνική τεκμηρίωση. Πέρα από τα
ενσωματωμένα αρχεία βοήθειας, η τεκμηρίωση περιλαμβάνει λεπτομερή
βήματα για τα περισσότερα δείγματα που παρέχονται με το SDK.
Η Microsoft σκοπεύει αργότερα να διαθέσει μια εμπορική έκδοση
του SDK, ενώ λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν μόλις είναι διαθέσιμες. Η
συζήτηση στο Twitter είναι διαθέσιμη υπό το hashtag
#Kinect_SDK.
www.kathimerini.gr