Η Microsoft διαθέτει τη δοκιμαστική έκδοση του Kinect για Windows SDK

Η Microsoft διαθέτει τη δοκιμαστική έκδοση του Kinect για Windows SDK

2' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Microsoft διαθέτει τη δοκιμαστική έκδοση του Kinect για

Windows SDK

Η Microsoft Corp. ανακοίνωσε τη διάθεση του Kinect™ για Windows

SDK, μια δωρεάν δοκιμαστική (beta) έκδοση για την ανάπτυξη μη

εμπορικών εφαρμογών. Προγραμματιστές, ερευνητές και λάτρεις της

τεχνολογίας, μέσω του SDK, μπορούν να δημιουργήσουν νέες εμπειρίες

που σχετίζονται με την αίσθηση βάθους, τον εντοπισμό της ανθρώπινης

κίνησης, καθώς και την αναγνώριση αντικειμένων, κάνοντας χρήση της

τεχνολογίας Kinect για Windows. Το Kinect για Windows SDK είναι

διαθέσιμο δωρεάν

εδώ για την ανάπτυξη μη εμπορικών εφαρμογών:

Για να γιορτάσει την εν λόγω διάθεση, η Microsoft προσκάλεσε μια

επιλεγμένη ομάδα από ειδικούς προγραμματιστές στις εγκαταστάσεις

της στο Ρέντμοντ, προκαλώντας καθέναν από αυτούς να δοκιμάσει τα

όρια της φαντασίας του χρησιμοποιώντας το SDK, σε ένα μαραθώνιο

προγραμματισμού στο Channel 9 (Code Camp) που διήρκησε 24 ώρες.

Αξιοποιώντας το νέο πακέτο εργαλείων και έχοντας στη διάθεσή τους

μια μεγάλη γκάμα hardware προϊόντων, οι προγραμματιστές καλούνται

να δημιουργήσουν εφαρμογές για ένα ευρύ φάσμα σεναρίων, που αφορούν

μεταξύ άλλων τα πεδία της ιατρικής περίθαλψης, της επιστήμης και

της εκπαίδευσης.

Το Kinect για Windows SDK, που λειτουργεί με Windows 7,

περιλαμβάνει drivers, πλούσια APIs για ακατέργαστες ροές δεδομένων,

natural user interface, αρχεία εγκατάστασης και ενημερωτικό υλικό.

To SDK παρέχει τις δυνατότητες του Kinect στους προγραμματιστές για

να αναπτύξουν εφαρμογές με C++, C# ή Visual Basic® χρησιμοποιώντας

Microsoft® Visual Studio® 2010.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του SDK περιλαμβάνονται τα

ακόλουθα:

-Ακατέργαστες ροές δεδομένων. Οι προγραμματιστές έχουν πρόσβαση

σε ακατέργαστες ροές δεδομένων από τον αισθητήρα βάθους, τον

αισθητήρα έγχρωμης κάμερας και το μικρόφωνο φάσματος τεσσάρων

στοιχείων. Αυτά θα τους επιτρέπουν να αναπτύξουν εφαρμογές πάνω

στις ακατέργαστες ροές δεδομένων που παράγονται από τον αισθητήρα

Kinect.

-Ανίχνευση σκελετού. Το SDK έχει τη δυνατότητα ανίχνευσης της

σκελετικής εικόνας ενός ή δύο ατόμων που κινούνται εντός του πεδίου

που είναι ανιχνεύσιμο από το Kinect, καθιστώντας εφικτή τη

δημιουργία εφαρμογών που καθοδηγούνται βάσει κινήσεων.

-Προηγμένες ακουστικές δυνατότητες. Στις δυνατότητες

επεξεργασίας ακουστικών μηνυμάτων περιλαμβάνονται η εξελιγμένη

καταστολή του θορύβου ή ακύρωση της ηχούς και ο σχηματισμός δέσμης

για την αναγνώριση της τρέχουσας πηγής.

-Ευκολία εγκατάστασης. Το SDK εγκαθίσταται με τον συνήθη τρόπο

για τα Windows 7, χωρίς να απαιτείται περίπλοκη ρύθμιση και με έναν

ολοκληρωμένο installer, μεγέθους κάτω από 100 MB. Οι

προγραμματιστές, μπορούν να ξεκινήσουν τον προγραμματισμό σε λίγα

μόλις λεπτά με έναν τυπικό αυτόνομο αισθητήρα Kinect που είναι

ευρέως διαθέσιμος στην αγορά.

-Εκτενής τεκμηρίωση. Το SDK περιλαμβάνει παραπάνω από 100

σελίδες υψηλής ποιότητας τεχνική τεκμηρίωση. Πέρα από τα

ενσωματωμένα αρχεία βοήθειας, η τεκμηρίωση περιλαμβάνει λεπτομερή

βήματα για τα περισσότερα δείγματα που παρέχονται με το SDK.

Η Microsoft σκοπεύει αργότερα να διαθέσει μια εμπορική έκδοση

του SDK, ενώ λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν μόλις είναι διαθέσιμες. Η

συζήτηση στο Twitter είναι διαθέσιμη υπό το hashtag

#Kinect_SDK.

www.kathimerini.gr

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT