Στα 40 εκατ. ευρώ η online διαφημιστική δαπάνη για το 1ο εξάμηνο του 2011

Στα 40 εκατ. ευρώ η online διαφημιστική δαπάνη για το 1ο εξάμηνο του 2011

49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στα 40 εκατ. ευρώ η online διαφημιστική δαπάνη για το 1ο

εξάμηνο του 2011

Στα 40 εκατ. ευρώ η online διαφημιστική δαπάνη για το 1ο εξάμηνο του 2011-1

Τα 40 εκ. Ευρώ άγγιξε η online display διαφημιστική δαπάνη στο

πρώτο εξάμηνο του 2011, καθώς επενδύσεις ύψους 24 εκ. Ευρώ

κατέγραψε το IAB Hellas για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, στα

πλαίσια της καθιερωμένης καταγραφής του μεγέθους της Ελληνικής

αγοράς, στην οποία συμμετείχαν 25 online publishers και

διαφημιστικά δίκτυα αντιπροσωπεύοντας περισσότερα από 150

websites.

Η ανάπτυξη αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό από ενισχυμένες επενδύσεις

από τους κλάδους των Χρηματοοικονομικών, των Τηλεπικοινωνιών και

κυρίως του ταχύτατα αναπτυσσόμενου κλάδου των Καταναλωτικών Αγαθών,

ο οποίος μάλιστα πλέον αντιστοιχεί στο 1/5 της συνολικής

δαπάνης.

Η εικόνα αυτή ενισχύει τη θέση της ψηφιακής επικοινωνίας ως

κοιτίδας δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα, καθώς τόσο συνολικά, όσο

και σε μερίδια επιμέρους κλάδων διαφημιζόμενων, η Ελλάδα συγκλίνει

σε ρυθμούς ανάπτυξης με τις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες του

δικτύου ΙΑΒ.

www.katimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT