Περιμένοντας τους δισεκατομμυριούχους του Διαδικτύου να ξοδέψουν

Περιμένοντας τους δισεκατομμυριούχους του Διαδικτύου να ξοδέψουν

1' 58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Περιμένοντας τους δισεκατομμυριούχους του Διαδικτύου να

ξοδέψουν

Περιμένοντας τους δισεκατομμυριούχους του Διαδικτύου να ξοδέψουν-1

Ο καθένας ονειρεύεται τι θα κάνει μόλις γίνει πλούσιος. Ωραία,

τι θα κάνει άραγε; Θα αγοράσει ένα καινούριο σπίτι, ένα στυλάτο

αμάξι; Μπορεί ενδεχομένως να αγοράσει ρούχα διάσημων σχεδιαστών από

τον προσωπικό του αγοραστή; Για κάποιους στην Silicon Valley, αυτές

οι ευχές θα γίνουν σύντομα πραγματικότητα.

Οι μάνατζερς και οι πωλητές ειδών και υπηρεσιών πολυτελείας λένε

ότι αναμένουν μια ανάκαμψη στην αγορά και γι’ αυτόν τον λόγο

ετοιμάζονται για τη νέα φουρνιά των διαδικτυακών

εκατομμυριούχων.

«Περιμένουμε περισσότερη δραστηριότητα μέσα στους επόμενους

μήνες», σχολιάζει ο Ρίτσαρντ Λέβινσον, μάνατζερ της Porsche στο

Stevens Creek της Santa Clara. «Αρκετοί από αυτούς θα έχουν νέο

πλούτο στα χέρια τους και θα ψάχνουν τρόπους για να τον ξοδέψουν.

Εμείς απλά είμαστε πολύ χαρούμενοι στο να βοηθήσουμε».

Ποιον αφορά όμως «ο ντόρος» τώρα; Η ιστοσελίδα κοινωνικής και

επαγγελματικής δικτύωσης LinkedIn είναι έτοιμη να πουλήσει μετοχές

της στο ευρύ κοινό. Ήδη την προηγούμενη εβδομάδα ανακοίνωσε ότι οι

εργαζόμενοί της και οι υποστηρικτές της πούλησαν περίπου 7,5

εκατομμύρια μετοχές στα 71 δολάρια την κάθε μία.

Από δεκάδες στελέχη και διευθυντές που πούλησαν μετοχές, ο CEO

Jeff Weiner φαίνεται να κερδίζει περισσότερα από 25 εκατομμύρια

δολάρια, και να έχει, έτσι, την «μερίδα του λέοντος». Την ώρα που

οι υπόλοιποι αποτελούν ένα μικρό τμήμα του πλούσιου πληθυσμού,

αυτοί οι νεόκοποι ξοδευτές μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε προϊόντα

πολυτελείας, λένε οι πωλητές. Παράλληλα, ενισχύουν την ευρύτερη

αισιοδοξία στην αγορά.

«Σίγουρα έχουν μεγαλύτερη άνεση στο να αγοράσουν τα πολύ ακριβά

σπίτια, από 3 εκατομμύρια δολάρια έως 10 εκατομμύρια», λέει ο Steve

Cooper της Intero Real Estate Services, εταιρείας ακινήτων. Οι

προσδοκίες για την ενίσχυση της αγοράς αποδεικνύονται και από το

άνοιγμα υποκαταστήματος στο Palo Alto, της πολυτελούς εταιρείας

Fisker Silicon Valley/McLaren. O επικεφαλής της εταιρείας λέει ότι

υπάρχει αισιοδοξία για τις προοπτικές της αγοράς καθώς αναμένονται

πολλοί νέοι άνθρωποι να ξοδέψουν χρήματα έπειτα από την ανάκαμψη

του τεχνολογικού κλάδου.

Στους πολυπόθητους πελάτες συγκαταλέγονται ακόμη η διαδικτυακή

ραδιοφωνική πλατφόρμα Pandora, το site σχολιασμού Yelp καθώς και η

βιομηχανία των παιχνιδιών με την Zynga. Πάνω απ’ όλους βέβαια,

αναλυτές και επενδυτές αναμένουν το «άνοιγμα» του Facebook, πιθανόν

τον επόμενο χρόνο.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Associated Press

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT