Star Wars- The Old Republic: Η «Δύναμη» έρχεται στα MMORPGs

Star Wars- The Old Republic: Η «Δύναμη» έρχεται στα MMORPGs

3' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Star Wars- The Old Republic: Η «Δύναμη» έρχεται στα

MMORPGs

Star Wars- The Old Republic: Η «Δύναμη» έρχεται στα MMORPGs-1

Οι παίκτες των single player παιχνιδιών ρόλων το θεωρούν

δεδομένο, αλλά αυτό δεν ισχύει για τους φίλους των online rpg’s: η

ομιλία των χαρακτήρων είναι κάτι εξαιρετικά σπάνιο στα MMORPG’s, το

οποίο όμως αποτελεί ένα από τα πλέον πρωτοποριακά χαρακτηριστικά

του εντυπωσιακού Star Wars: The Old Republic της BioWare, το οποίο

κυκλοφόρησε την Τρίτη και διαθέτει εξαιρετικά πλούσιο voice

work.

Το Star Wars: The Old Republic ουσιαστικά αντικαθιστά το Star

Wars: Galaxies, το οποίο εδώ και οκτώ χρόνια «εκπροσωπούσε» τον

κόσμο του Star Wars στα MMORPG’s (οι servers του έκλεισαν στις 15

Δεκεμβρίου). Η δημιουργός BioWare είναι η εταιρεία που βρίσκεται

πίσω από τα Mass Effect και Dragon Age, καθώς και από τους (single

player) προκατόχους του Old Republic, τα Star Wars: Knights of the

Old Republic και Star Wars: Knights of the Old Republic 2- The Sith

Lords (που θεωρούνται ως δύο από τα κορυφαία rpg όλων των εποχών).

Το παιχνίδι συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός single player rpg

(σενάριο, πλοκή, αλληλεπίδραση με σχεδιασμένους σε βάθος NPC’s

πέραν των άλλων παικτών) με τον online χαρακτήρα, και όλα αυτά μέσα

στον πλούσιο κόσμο του Star Wars, του Τζωρτζ Λούκας και της

LucasArts.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του, που το κάνουν να

ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές, είναι η χρήση 320 ηθοποιών, οι

οποίοι ενσαρκώνουν 4.000 χαρακτήρες, με 260.000 γραμμές διαλόγου,

κατά πολύ περισσότερες από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι του χώρου (στα

οποία συμπεριλαμβάνονται τίτλοι όπως τα εξαιρετικά επιτυχημένα

World of Warcraft και Aion).

Η BioWare είναι γνωστή για τον κινηματογραφικό χαρακτήρα των rpg

της, στον οποίον συμβάλλουν οι διάλογοι και ο τρόπος απόδοσής τους:

οι συζητήσεις και η αλληλεπίδραση με τους ελεγχόμενους από τον

υπολογιστή χαρακτήρες (NPCs – non player characters) παίζουν

σημαντικό ρόλο, καθώς ο παίκτης εμβαθύνει στο σενάριο και την

ατμόσφαιρα, «ξεκλειδώνει» επιπλέον αποστολές, ενώ υπάρχει ακόμη και

η δυνατότητα σύναψης ρομαντικών σχέσεων μεταξύ του χαρακτήρα του

παίκτη και κάποιων NPC’s.

Αυτά τα χαρακτηριστικά, τα οποία έκαναν διάσημα τα παιχνίδια της

BioWare γενικότερα, μεταφέρει η εταιρεία και online με το Old

Republic, που διαδραματίζεται στον γνωστό, αλλά πάντα δημοφιλή,

κόσμο του Star Wars, χιλιάδες χρόνια πριν την άνοδο της

Αυτοκρατορίας (Empire), την εμφάνιση των Επαναστατών (Rebels) και

την επική αναμέτρηση μεταξύ του Luke Skywalker και του Darth

Vader.

Ήδη γίνονται συγκρίσεις με το παιχνίδι που κυριαρχεί στο χώρο

εδώ και κάτι λιγότερο από δεκαετία: το «αντίπαλον δέος» δεν είναι

άλλο από το γνωστό World of Warcraft της Blizzard Entertainment, το

οποίο έχει 10.000.000 συνδρομητές, αλλά ελάχιστη ομιλία και μικρή

έμφαση στον single player χαρακτήρα.

Στο ξεκίνημα, ο παίκτης καλείται να επιλέξει μεταξύ της Galactic

Republic (δηλαδή της Φωτεινής Πλευράς της «Δύναμης» και των Ιπποτών

Jedi) και της Sith Empire (της Αυτοκρατορίας των σκοτεινών Sith,

που είναι στραμμένοι στη Σκοτεινή Πλευρά) και να διαλέξει μεταξύ

οκτώ ειδών χαρακτήρων, από μία ευρεία γκάμα φυλών που είναι γνωστές

στο σύμπαν του Star Wars (Human, Miraluka, Twi’lek, Zabrak κ.α):

bounty hunter (κυνηγός επικηρυγμένων στο στιλ του Boba Fett),

smuggler (διαστημικός λαθρέμπορος τύπου Han Solo), Jedi Consular

(όπως ήταν ο Yoda), Sith Inquisitor (στα πρότυπα του Darth Maul από

το Episode 1: The Phantom Menace), Jedi Knight (όπως ο Obi Wan

Kenobi και ο Luke Skywalker), Sith Warrior (όπως ο Darth Vader),

Imperial Agent (Grand Moff Tarkin) και trooper (θυμηθείτε τους

clone troopers της δεύτερης τριλογίας). Ο κάθε χαρακτήρας από ένα

σημείο και μετά μπορεί να διαλέξει μεταξύ δύο «εξειδικεύσεων».

«Πρέπει κανείς να δει τους χαρακτήρες από κάθε δυνατή γωνία, να

μπορεί να αναλύσει και να επανασυνθέσει το παιχνίδι ξανά. Είναι μία

πρόκληση για τους voice actors. Είναι ένα μοναδικό είδος ηθοποιίας,

που προϋποθέτει μεγάλη φαντασία» είπε ο voice director, Γουΐλ

Μπέκμαν. Αντίθετα με μία animated ταινία, ο μη γραμμικός χαρακτήρας

του Old Republic προϋποθέτει την ηχογράφηση πολλών διαφορετικών

εκδοχών ενός διαλόχου, ανάλογα με τα «μονοπάτια» που επιλέγει ο

παίκτης- και καθώς το παιχνίδι είναι διαρκές και συνεχιζόμενο, θα

ακολουθούν κυκλοφορίες updates και νέου περιεχομένου, που θα

περιέχει νέες αποστολές και διαλόγους.

«Είναι ένα μεγάλο παιχνίδι, και θα φαίνεται μεγάλο από τη στιγμή

που οι παίκτες το εγκαθιστούν» λέει η Σάντι Βάλε, audio producer

της BioWare. «Ακόμα καλύτερα, θα φαίνεται έτσι όταν κάποιος βγαίνει

‘εκεί έξω’ και αρχίζει να εξερευνά τον κόσμο. Καλώς εχόντων των

πραγμάτων, θα προσθέτουμε στο παιχνίδι τακτικά νέο υλικό και voice

work για πολλά χρόνια».

www.kathimerini.gr με επιπλέον πληροφορίες από ΑΡ

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT