Υπέρ της πειρατείας οι δημιουργοί του Angry Birds

Υπέρ της πειρατείας οι δημιουργοί του Angry Birds

2' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Υπέρ της πειρατείας οι δημιουργοί του Angry Birds

O διευθύνων σύμβουλος της Rovio Mobile, εταιρείας- δημιουργού του

δημοφιλούς παιχνιδιού Angry Birds, τάσσεται υπέρ της πειρατείας,

καθώς «προσελκύει πελάτες».

Το Angry Birds είναι ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια σε όλο τον

κόσμο, έχοντας πουλήσει 12 εκατομμύρια αντίγραφα στο App Store της

Apple. Ως εκ τούτου, έχει στοχευθεί επανειλημμένα από πειρατές-

αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της δημιουργού εταιρείας, Rovio Mobile,

Μίκαελ Χεντ, δεν θεωρεί ότι αυτό είναι κακό, όπως δήλωσε στη

συνδιάσκεψη Midem στις Κάννες.

«Έχουμε κάποια θέματα με την πειρατεία, όχι μόνο σε εφαρμογές,

αλλά και ειδικότερα στα καταναλωτικά προϊόντα. Υπάρχουν τόννοι

εμπορεύματος εκεί έξω, ειδικά στην Ασία, που δεν αποτελούν

αυθεντικά προϊόντα…θα μπορούσαμε να μάθουμε πολλά από τη μουσική

βιομηχανία και τους πολύ κακούς τρόπους με τους οποίους προσπάθησε

να αντιμετωπίσει την πειρατεία».

Ο Χεντ εξήγησε ότι η Rovio θεωρεί πως είναι μάταιο να κυνηγήσει

δικαστικά τους πειρατές, πέραν περιπτώσεων που θεωρείται πως τα

προϊόντα τα οποία πωλούν είναι επιβλαβή για την φίρμα Angry Birds,

ή κατακλέβουν τους φίλους της.

Όταν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, η Rovio βλέπει την πειρατεία ως

έναν τρόπο να προσελκυστούν περισσότεροι πελάτες, ακόμα και αν δεν

υπάρχει άμεσο οικονομικό κέρδος. «Η πειρατεία ίσως να μην είναι

κάτι κακό, μπορεί σε τελική ανάλυση να μας φέρνει πελάτες».

Κατά τον Χεντ, η Rovio έχει πάρει πολλά θετικά μαθήματα από τη

μουσική βιομηχανία, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και το πώς βλέπει

τους πελάτες της.

«Μάθαμε κάτι από εκεί, το οποίο ήταν να σταματήσουμε να

αντιμετωπίζουμε τους πελάτες σαν χρήστες, και να αρχίσουμε να τους

βλέπουμε σαν φίλους του παιχνιδιού. Αυτό κάνουμε σήμερα-

ασχολούμαστε με το πόσους φίλους/ οπαδούς έχουμε. Αν χάσουμε αυτή

τη βάση, η δουλειά μας θα τελειώσει, αλλά αν καταφέρουμε να την

μεγενθύνουμε, αυτή θα αυξηθεί» .

Στο μέλλον ενδεχομένως να υπάρξουν περαιτέρω συνεργασίες μεταξύ

του Angry Birds και καλλιτεχνών του χώρου της μουσικής, επίσης. Ο

Χεντ εξήγησε πως πλέον η Rovio βλέπει το Angry Birds ως ένα τρόπον

τινά «κανάλι επικοινωνίας», καθώς αυξάνονται αυτοί οι οποίοι

περνούν πολύ χρόνο στην εφαρμογή, με αποτέλεσμα να ανταγωνίζεται

κάποιες από τις δημοφιλέστερες εκπομπές της αμερικανικής τηλεόρασης

όσον αφορά τον χρόνο που δαπανάται.

«Ήδη οι εφαρμογές μας γίνονται κανάλια, και μπορούμε να τα

χρησιμοποιήσουμε για να προωθούμε και να πωλούμε επιπλέον υλικό…το

ίδιο το υλικό μεταμορφώνεται στο κανάλι, και τα παραδοσιακά μέσα

διανομής δεν είναι πλέον οι κυρίαρχοι του χώρου».

Η εταιρεία δεν έχει συνεργαστεί ακόμα με μουσικές εταιρείες ή

καλλιτέχνες, αν και αυτό είναι κάτι που έχει αρχίσει ήδη να

συμβαίνει στη βιομηχανία παιχνιδιών. Η εταιρεία του χώρου των

social games Zynga, για παράδειγμα, έχει συνεργαστεί με την Lady

Gaga και τον Michael Buble σε παιχνίδια της για το Facebook.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Guardian

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT