Iλιγγιώδης η άνοδος της κινεζικής αγοράς εφαρμογών για smartphones

Iλιγγιώδης η άνοδος της κινεζικής αγοράς εφαρμογών για smartphones

1' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Iλιγγιώδης η άνοδος της κινεζικής αγοράς εφαρμογών για smartphones

Κάποια ημέρα τον περασμένο μήνα, ο δισ εκατομμυριοστός Κινέζος

πελάτης κινητής τηλεφωνίας ενεργοποίησε το λογαριασμό του για πρώτη

φορά. Η ανάπτυξη του δικτύου κινητής τηλεφωνίας στη χώρα υπήρξε

ραγδαία, με 80 εκατομμύρια νέους χρήστες το χρόνο, ενώ φέτος η Κίνα

αναμένεται να ξεπεράσει τις ΗΠΑ ως η μεγαλύτερη αγορά έξυπνων

κινητών στον κόσμο.

«Η Κίνα είναι η καλύτερη αγορά την παρούσα στιγμή. Μέσα στους

ερχόμενους 12 μήνες, 200 εκατομμύρια νέοι χρήστες smartphones θα

έχουν συνδεθεί στο δίκτυο. Θέλω τις εφαρμογές μας στα τηλέφωνα

αυτά», λέει ο Αλβιν Ουάνγκ, διευθύνων σύμβουλος της νέας εταιρίας

Guanxi.me.

Η εφαρμογή του κ. Ουάνγκ επιτρέπει στους χρήστες της να

δημιουργήσουν νέα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και χάρη σε δεδομένα

γεωγραφικού εντοπισμού, να συναντώνται και στον πραγματικό κόσμο.

«Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ζώο, αλλά οι σύγχρονες εφαρμογές

smartphones επιδιώκουν να υποκαταστήσουν τη δια ζώσης επαφή με την

τηλεπικοινωνία. Ο στόχος μας είναι αντίθετος: θέλουμε να

ενισχύσουμε την προσωπική επαφή», λέει ο κ. Ουάνγκ, η εφαρμογή του

οποίου προσφέρεται δωρεάν στους χρήστες.

Πώς μπορεί λοιπόν μία εταιρία, σαν την Guanxi.me να εξασφαλίσει

έσοδα από τις εφαρμογές της; Ενας τρόπος αφορά τη χρέωση επιπλέον

υπηρεσιών ή βελτιώσεων, εντός της εφαρμογής, τακτική που ονομάζεται

in-app sales. Η μέθοδος αυτή έχει αποδειχθεί, όμως, αποτελεσματική

κυρίως στα παιχνίδια.

Οι σχεδιαστές άλλου είδους εφαρμογών, διαπιστώνουν ότι η

διαφήμιση είναι ο καλύτερος τρόπος για ενίσχυση της κερδοφορίας

τους. Αυτό απέδειξε η Τζούλι Τσενγκ από το Χονγκ Κονγκ.

Η κ. Τσενγκ σχεδίασε δική της εφαρμογή, ειδικά για τα δίδυμα

αγόρια της, προτού γνωρίσει μεγάλη επιτυχία. Οι αποδοχές της σήμερα

είναι της τάξης των 1.000 δολαρίων το μήνα, χάρη στην εφαρμογή. «Το

μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα κινητό τηλέφωνο, έναν υπολογιστή και

μία καλή ιδέα», λέει η κ. Τσενγκ.

Οι σχεδιαστές εφαρμογών εκτιμούν τώρα ότι το μυστικό της

οικονομικής επιτυχίας κρύβεται στην ικανότητα αξιοποίησης της

δημοτικότητας των καταναλωτικών ειδών πολυτελείας από τα

smartphone, με την προώθηση στοχευμένων διαφημίσεων ή την

κοινοποίηση για την άφιξη νέων ειδών ή μοναδικών ευκαιριών στους

καλούς πελάτες.

www.kathimerini.gr με στοιχεία από BBC

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT