Η Μπαρτσελόνα «παίζει μπάλα» στα new media

Η Μπαρτσελόνα «παίζει μπάλα» στα new media

1' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Μπαρτσελόνα «παίζει μπάλα» στα new media

Παρότι η ομάδα έχασε από την Τσέλσι στο Τσάμπιονς Λιγκ και

παρέδωσε τον ισπανικό της τίτλο στη Ρεάλ Μαδρίτης, η Μπαρτσελόνα

παραμένει ένας από τους μεγαλύτερους ποδοσφαιρικούς συλλόγους στον

κόσμο.

Η ομάδα εκτιμά ότι διαθέτει 349 εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον

κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και 145 εκατομμυρίων στην ταχύτατα

αναπτυσσόμενη ασιατική αγορά και 77 εκατομμύρια στις ΗΠΑ. Αν και το

Νου Καμπ έχει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα από τα στάδια στην Ευρώπη,

με 99.354 καθίσματα, μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό των οπαδών της

«Μπάρτσα» θα μπορέσει να απολαύσει ζωντανά την ομάδα.

Για το λόγο αυτό, η ομάδα επιδιώκει να εκμεταλλευθεί τα νέα μέσα

και τα social media για να προσεγγίσει τους οπαδούς της και -γιατί

όχι;- να τους μεταμορφώσει σε πελάτες.

«Αναζητούμε τρόπους επέκτασης και νέας κερδοφορίας», λέει ο Πάσι

Λάνκινεν, επικεφαλής μάρκετινγκ της Μπάρτσα.

Μέρος της προσπάθειας αυτής αποτελεί η μετάφραση της ιστοσελίδας

της ομάδας σε έξι γλώσσες, αλλά και των μηνυμάτων της στο

Twitter,που δημοσιεύονται σήμερα σε τρεις γλώσσες. Το Twitter και

το Facebook έχουν ήδη καταλάβει κεντρική θέση στη νέα στρατηγική

προώθησης της εικόνας της ομάδας, όπως είναι και το YouTube και οι

ειδικές εφαρμογές για «έξυπνα τηλέφωνα».

Η Μπάρτσα διαθέτει σήμερα περισσότερους από 9 εκατομμύρια

«ακολούθους» στο Twitter και 31 εκατομμύρια «φίλους» στο

Facebook.

Σε πρώτη φάση, λέει ο κ. Λάνκινεν, οι σελίδες αυτές θα

αξιοποιηθούν για να δώσουν τη δυνατότητα στους υπάρχοντες οπαδούς

να συνδεθούν με τα καταστήματα πώλησης αναμνηστικών και αθλητικών

ειδών της ομάδας. Σε μία προσπάθεια να προσελκύσει αγοραστές, η

Μπάρτσα επέλεξε να μην προωθήσει επιθετικά τα πιο ακριβά της είδη,

όπως μπλουζάκια ή αναμνηστικά δώρα με το σήμα της, αλλά να ωθήσει

τους επισκέπτες των ιστοσελίδων της να προτιμήσουν τα φθνή εφαρμογή

της ομάδας, που κοστίζει 75 σεντς του ευρώ.

www.kathimerini.gr με στοιχεία από BBC

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT