Μετά τα ιντερνετικά κουπόνια, το Living Social

Μετά τα ιντερνετικά κουπόνια, το Living Social

41" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μετά τα ιντερνετικά κουπόνια, το Living Social

Τα ιντερνετικά κουπόνια θεωρούνται ξεπερασμένα. Αυτή την άποψη

έχει η δεύτερη κατά σειρά δημοτικότητας ιστοσελίδα ευκαιριών, η

Living Social, που ανταγωνίζεται τον ηγέτη του τομέα, τη Groupon,

προσφέροντας αυτό που ονομάζει «μοναδικές εμπειρίες», ξεπερνώντας

κατά πολύ τις απλές εκπτώσεις.

Η εταιρία προσφέρει έτσι από θεματικές κρουαζιέρες γιόγκα, και

μαθήματα μονόζυγου, μέχρι επιδείξεις μαγειρικής τέχνης και εκδρομές

ράφτινγκ, λειτουργώντας πολλές φορές και ως ταξιδιωτικό γραφείο.

«Εξασφαλίζουμε 25% των εσόδων μας από νέα προϊόντα και 75% από τις

ημερήσιες ευκαιρίες, που προωθούμε στη σελίδα μας», λέει ο

διευθύνων σ.υμβουλος της Living Social, Τιμ Οσόνεσι.

Η εταιρία επικαλείται έρευνες, που έδειξαν ότι κατέχει μερίδιο 26%

της αγοράς ιντερνετικών ευκαιριών της Βόρειας Αμερικής, με την

Groupon να εξασφαλίζει 61%. Η Living Social έχει 67 εκατομμύρια

συνδρομητές σε 20 χώρες.

www.kathimerini.gr

με στοιχεία από AFP

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT