Μετά τα ιντερνετικά κουπόνια, το Living Social
Τα ιντερνετικά κουπόνια θεωρούνται ξεπερασμένα. Αυτή την άποψη
έχει η δεύτερη κατά σειρά δημοτικότητας ιστοσελίδα ευκαιριών, η
Living Social, που ανταγωνίζεται τον ηγέτη του τομέα, τη Groupon,
προσφέροντας αυτό που ονομάζει «μοναδικές εμπειρίες», ξεπερνώντας
κατά πολύ τις απλές εκπτώσεις.
Η εταιρία προσφέρει έτσι από θεματικές κρουαζιέρες γιόγκα, και
μαθήματα μονόζυγου, μέχρι επιδείξεις μαγειρικής τέχνης και εκδρομές
ράφτινγκ, λειτουργώντας πολλές φορές και ως ταξιδιωτικό γραφείο.
«Εξασφαλίζουμε 25% των εσόδων μας από νέα προϊόντα και 75% από τις
ημερήσιες ευκαιρίες, που προωθούμε στη σελίδα μας», λέει ο
διευθύνων σ.υμβουλος της Living Social, Τιμ Οσόνεσι.
Η εταιρία επικαλείται έρευνες, που έδειξαν ότι κατέχει μερίδιο 26%
της αγοράς ιντερνετικών ευκαιριών της Βόρειας Αμερικής, με την
Groupon να εξασφαλίζει 61%. Η Living Social έχει 67 εκατομμύρια
συνδρομητές σε 20 χώρες.
www.kathimerini.gr
με στοιχεία από AFP