Κορυφαίος τρόπος επικοινωνίας τα social media για τους Βρετανούς
Οι παραδοσιακές τηλεφωνικές συνομιλίες περιορίζονται με γοργούς
ρυθμούς από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.κοινωνικής δικτύωσης.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν γίνει πλέον
τρόπος ζωής για πολλούς, με αποτέλεσμα να είναι αρκετοί αυτοί που
προτιμούν να επικοινωνούν μέσω Facebook και Twitter και όχι μέσω
τηλεφώνου.
Το γεγονός αυτό έχει οδηγήσει σε ύφεση της κινητής τηλεφωνίας,
σύμφωνα με την αγγλική Ρυθμιστική Αρχή Τηλεπικοινωνιών.
Ο μέσος Βρετανός καταναλωτής, με τα σημερινά δεδομένα, στέλνει κατά
μέσο όρο 50 μηνύματα την εβδομάδα, αριθμός που έχει διπλασιαστεί
μέσα σε τέσσερα χρόνια, μετά και την εδραίωση των «social media»
στην καθημερινότητα των πολιτών. Περισσότερα από 150 δισεκατομμύρια
μηνύματα συνολικά στάλθηκαν μέσα στο 2011, όπως αναφέρει η επιτροπή
Ofcom (Office of Communication) σε ετήσια αναφορά της. Σύμφωνα με
αυτήν, παρά την ταχύτατη αύξηση των σταλθέντων μηνυμάτων, το
ποσοστό που αφορά στις τηλεφωνικές συνομιλίες έπεσε κατά 5% το
2011.
Αυτό μεταφράζεται σε μείωση 10% της σταθερής τηλεφωνικής
επικοινωνίας και σε ακόμη μικρότερη μείωση των κλήσεων μέσω κινητών
τηλεφώνων. Είναι γεγονός ότι το 96% των ηλικιών που κυμαίνονται από
16 έως 24 ετών χρησιμοποιούν εφαρμογές, που βασίζονται στην
αποστολή μηνυμάτων, για να επικοινωνήσουν με τους φίλους και τις
οικογένειές τους. Η ραγδαία αυτή αλλαγή στον τρόπο επικοινωνίας
ξεκίνησε μαζί με την εξέλιξη των smartphones, που έδωσαν την
δυνατότητα της εύκολης και άμεσης πρόσβασης στο Διαδίκτυο.
Όσον αφορά στους ενήλικες, προς το παρόν μόλις το 39% κάνει χρήση
του Διαδικτύου μέσω των κινητών, όμως αξίζει να σημειωθεί πως το
ποσοστό αυτό αυξάνεται κατά 25% ετησίως.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Reuters