«Sold out» η ηλεκτρονική ταμπλέτα Kindle Fire
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η ταμπλέτα Kindle Fire είναι
«sold out», ενώ ενισχύονται οι φήμες για την έκδοση νέου μοντέλου
ηλεκτρονικής ταμπλέτας.
Η εταιρεία Amazon.com Inc ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η ηλεκτρονική
ταμπλέτα Kindle Fire ξεπούλησε, αυξάνοντας τις πιθανότητες η
μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης παγκοσμίως στο Διαδίκτυο να
βγάλει στην αγορά ένα νέο μοντέλο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Τζεφ Μπέζος, δήλωσε ότι «η
ταμπλέτα Kindle Fire (7 ιντσών) κατέκτησε το 22% της αγοράς των
αμερικανικών ηλεκτρονικών ταμπλετών, κοστίζοντας 199 δολάρια μόλις
βγήκε στην αγορά τον Νοέμβριο, τιμή πολύ χαμηλότερη από το iPad της
Apple».
Η Amazon πραγματοποιεί μια εκδήλωση για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης
στις 6 Σεπτεμβρίου στη Σάντα Μόνικα, ενισχύοντας τις φήμες για την
έκδοση μιας νέας ηλεκτρονικής ταμπλέτας. «Έχουμε έναν συναρπαστικό
δρόμο μπροστά μας. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας
το καλύτερο λογισμικό με τις καλύτερες τιμές», δήλωσε ο κ. Μπέζος
σε σχετική ανακοίνωση. Σε λιγότερο από μια εβδομάδα μετά την
εκδήλωση της Amazon, η Apple σχεδιάζει μια συνέντευξη Τύπου, όπου
αναμένεται να παρουσιάσει νέο μοντέλο του iPhone. Ωστόσο, αναλυτές
υποστηρίζουν ότι η Apple είναι πιθανόν να λανσάρει και μια
μικρότερη ηλεκτρονική ταμπλέτα αυτό το χρόνο για να ανταγωνιστεί
την φθηνότερη Kindle Fire.
Η αγορά ηλεκτρονικών ταμπλετών είναι μια από τις ταχύτερα
αναπτυσσόμενες στη βιομηχανία της τεχνολογίας. Μάλιστα, η εταιρεία
ερευνών Gartner προβλέπει ότι οι πωλήσεις ταμπλετών θα
διπλασιαστούν φέτος και θα φτάσουν τις 118,9 εκατομμύρια μονάδες,
γεγονός που έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον πολλών εταιρειών
τεχνολογίας.
Παράλληλα, η Google Inc. λάνσαρε πρόσφατα μια ηλεκτρονική ταμπλέτα
7 ιντσών, τη Nexus 7, που κινείται σε καλά επίπεδα πωλήσεων.
Πάντως, μόνο η Amazon εξέδωσε ανακοίνωση για ξεπούλημα της
ταμπλέτας της, ενώ δεν ανέφερε τη χρονική στιγμή που θα επανέλθει
στα καταστήματα ούτε τον ακριβή αριθμό πωλήσεων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την έκδοση της ταμπλέτας της Amazon,
τα κορυφαία προϊόντα της εταιρείας ήταν όλα ψηφιακά κυρίως στις
κατηγορίες μουσικής, βίντεο και ταινιών.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Reuters