Συμβουλές από τους Ομπάμα, Ρόμνεϊ και πετυχημένους επιχειρηματίες θα παίρνουν τα μέλη του LinkedIn

Συμβουλές από τους Ομπάμα, Ρόμνεϊ και πετυχημένους επιχειρηματίες θα παίρνουν τα μέλη του LinkedIn

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συμβουλές από τους Ομπάμα, Ρόμνεϊ και πετυχημένους επιχειρηματίες

θα παίρνουν τα μέλη του LinkedIn

του Κώστα Δεληγιάννη

Γνωστά πρόσωπα της πολιτικής, του ίντερνετ και του επιχειρηματικού

κόσμου επιστρατεύει το LinkedIn, οι οποίοι θα καταθέτουν online τις

απόψεις τους για το πώς μπορεί κανείς να ξεκινήσει μια πετυχημένη

καριέρα. Με αυτό τον τρόπο, το επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο

φιλοδοξεί να επεκτείνει τον ρόλο του πέρα από την αγορά εργασίας.

Έτσι, προτρέπει στα μέλη του να ξεκινήσουν να «ακολουθούν» τους

λογαριασμούς αυτών των «ηγετών» στον κλάδο τους, ώστε να

αξιοποιήσουν τις συμβουλές τους.

Η νέα λειτουργία εγκαινιάσθηκε την Τρίτη και στο πάνελ των ειδικών

συμμετέχουν 150 προσωπικότητες. Ανάμεσά τους, ο Μπάρακ Ομπάμα, ο

αντίπαλός του στις προεδρικές εκλογές Μιτ Ρόμνεϊ, ο ιδιοκτήτης της

Virgin Group Richard Branson και ο ιδρυτής του Craigslist, Craig

Newmark. Επίσης, συμπεριλαμβάνονται πετυχημένοι επιχειρηματίες σε

άλλους λιγότερο προβεβλημένους τομείς, όπως ο σεφ Marcus

Samuelsson.

Όλες αυτές οι προσωπικότητες θα δημοσιοποιούν τις συμβουλές του με

τη μορφή γραπτών κειμένων, βίντεο και φωτογραφιών. Κάθε χρήστης που

θέλει να διαβάζει τις αναρτήσεις θα μπορεί να εγγράφεται στους

λογαριασμούς τους και να τους «ακολουθεί», όπως γίνεται στο

Twitter. Μία δυνατότητα που μέχρι σήμερα δεν έδινε το δίκτυο και η

οποία εντάχθηκε στο LinkedIn Today, το οποίο επιτρέπει στους

χρήστες να ενημερώνονται για τις επαγγελματικές ειδήσεις από τις

κατηγορίες που τον ενδιαφέρουν.

Το LinkedIn σχεδιάζει να διευρύνει στο μέλλον το πάνελ,

προσθέτοντας και άλλους ανθρώπους που πρωταγωνιστούν στον κλάδο

τους, αφού όμως πρώτα έχει εξασφαλίσει πως οι συμβουλές τους θα

είναι πράγματι χρήσιμες για τα μέλη. Έτσι, όπως ελπίζει, θα

προσελκύσει περισσότερους χρήστες, οι οποίοι θα «μπαίνουν» πιο

συχνά στο δίκτυο και θα παραμένουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Με συνέπεια να καταφέρει να αυξήσει τα έσοδά του από

διαφημίσεις.

Αν και η πλατφόρμα δεν μπορεί να συγκριθεί σε δημοφιλία και

συχνότητα χρήσης με το Facebook, η πορεία της LinkedIn Corp. στο

χρηματιστήριο είναι σαφώς καλύτερη αφού, από το Μάιο του 2011 που

μπήκε στο χρηματιστήριο, η τιμή της μετοχής της έχει

υπερδιπλασιαστεί. Αντίθετα, το τελευταίο εξάμηνο, η αξία της

μετοχής της εταιρείας του Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει μειωθεί κατά 40%

από την αρχική της τιμή διαπραγμάτευσης.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT