Στροφή της Yahoo στις «έξυπνες» φορητές συσκευές

Στροφή της Yahoo στις «έξυπνες» φορητές συσκευές

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στροφή της Yahoo στις «έξυπνες» φορητές συσκευές

Τη στρατηγική που θα ακολουθήσει η Yahoo από εδώ και στο εξής

αποκάλυψε η νέα πρόεδρος και CEO της εταιρείας Marissa Mayer,

δηλώνοντας ότι μία από τις βασικές προτεραιότητες είναι η μεταφορά

και η προσαρμογή των ιντερνετικών υπηρεσιών στα smartphone και τα

tablet PC. Λίγες μόλις εβδομάδες αφότου επέστρεψε στο πόστο της

μετά την άδεια εγκυμοσύνης, η Mayer παραβρέθηκε στην εκδήλωση

ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρίτο τρίμηνο του

έτους. Σε αυτήν, αναφέρθηκε στα επόμενα βήματα που θα ακολουθήσει ο

ιντερνετικός κολοσσός για να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.

Κάνοντας πρώτα έναν απολογισμό των πρώτων 100 ημερών της στη Yahoo,

η Mayer δήλωσε πως ήταν σημαντικό αρχικά να γίνουν πιο ευχάριστες

οι συνθήκες εργασίας στην επιχείρηση: «κάθε εταιρεία είναι οι

υπάλληλοί της, επομένως το κριτήριο για το αν μια επιχείρηση θα

επικρατήσει έναντι του ανταγωνισμού είναι το κατά πόσο έχει τα

καλύτερα ταλέντα», είπε χαρακτηριστικά. Έτσι, εκτός από το να

περιορίσει τη γραφειοκρατία, η νέα CEO καθιέρωσε τα γεύματα για το

προσωπικό και αποφάσισε κάθε υπάλληλος να αποκτήσει δωρεάν ένα από

τα κορυφαία smartphone που κυκλοφορούν στην αγορά – όπως το iPhone

5, το Samsung Galaxy S3 ή το Nokia Lumia 920.

Η προσφορά των τηλεφώνων, πάντως, έγινε επίσης με σκοπό να έχουν οι

υπάλληλοι εικόνα από πρώτο χέρι για το πόσο καλά λειτουργούν οι

ιστοσελίδες της Yahoo στα «έξυπνα» κινητά. Κι αυτό γιατί η εταιρεία

θα επικεντρωθεί άμεσα στην προσαρμογή των υπηρεσιών της στα

smartphone και τα tablet PC – τα οποία, σύμφωνα με τη Mayer, έχουν

ήδη γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου τρόπου ζωής.

«Το όραμά μας είναι να κάνουμε τις καθημερινές συνήθειες των

χρηστών όσο το δυνατόν πιο διασκεδαστικές», είπε, αναφερόμενη στους

ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της Yahoo για να

μαθαίνουν τις τελευταίες ειδήσεις ή για να επικοινωνούν μέσω

e-mail. «Η διείσδυση των “έξυπνων” συσκευών απαιτεί αλλαγές που

πρέπει να κάνουμε αν θέλουμε να μην μας ξεπεράσουν οι

εξελίξεις».

Η αλήθεια είναι ότι ο ιντερνετικός κολοσσός μέχρι σήμερα δεν έχει

αξιοποιήσει αποτελεσματικά το γεγονός ότι πολλοί χρήστες μπαίνουν

πλέον στο διαδίκτυο μέσω του smartphone ή του tablet PC τους, και η

προσαρμογή της εταιρείας σε αυτή την εξέλιξη αποτελεί τη βασική

προτεραιότητα της Meyer. Προσδοκώντας σε αύξηση των εσόδων από τις

online διαφημίσεις, δήλωσε ότι θα προσληφθούν προγραμματιστές ώστε

η εταιρεία να κάνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, και πιο

αποτελεσματικά, στροφή στο mobile internet. Επίσης, θα δοθεί

μεγαλύτερη έμφαση στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου, όπως έγινε

για πρώτη φορά με την κάλυψη των πρόσφατων Ολυμπιακών Αγώνων. Ένα

πείραμα που, σύμφωνα με τη Meyer, έληξε με επιτυχία.

Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που

ανακοινώθηκαν στην ίδια εκδήλωση, τα έσοδα της Yahoo αυξήθηκαν στο

τελευταίο τρίμηνο κατά 2%, συγκριτικά με το ίδιο χρονικό διάστημα

του περασμένου έτους. Τα καθαρά κέρδη σημείωσαν κατακόρυφη άνοδο,

φτάνοντας τα 3,2 δισ. δολάρια, αν και ένα μεγάλο μέρος τους προήλθε

από την πώληση μετοχών της Alibaba, της κινεζικής εταιρείας

ηλεκτρονικού εμπορίου.

www.kathimerini.gr

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT