Μανεκέν – κούκλες «κατασκοπεύουν» τους καταναλωτές

Μανεκέν – κούκλες «κατασκοπεύουν» τους καταναλωτές

52" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μανεκέν – κούκλες «κατασκοπεύουν» τους καταναλωτές

«Βιονικά» μανεκέν – κούκλες «ποζάρουν» ντυμένα με ρούχα και

αξεσουάρ στις βιτρίνες των καταστημάτων και καταγράφουν πληροφορίες

για το καταναλωτικό κοινό.

Ήδη, η εταιρεία ενδυμάτων Benetton τα χρησιμοποιεί προκειμένου να

συλλέξει δεδομένα σχετικά με τους πελάτες της, όπως φυλή, ηλικία

και φύλο.

Στη συνέχεια, οι πληροφορίες αποθηκεύονται και αξιοποιούνται ώστε

τα καταστήματα της εταιρείας να προσφέρει ανώτερης ποιότητας

υπηρεσίες στο καταναλωτικό κοινό και παράλληλα, να αυξήσουν τις

πωλήσεις τους.

Κάθε «βιονικό» μανεκέν κοστίζει περίπου 5.000 δολάρια, σύμφωνα με

την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας New York Daily News.

Χρησιμοποιώντας μια ενσωματωμένη στο μάτι, κάμερα, το «βιονικό»

μανεκέν «κατασκοπεύει» τους ανυποψίαστους περαστικούς που κοιτούν

τη βιτρίνα.

Παρότι αρκετοί καταναλωτές «αγκάλιασαν» τη νέα τεχνολογία, υπάρχουν

άλλοι που εκφράζουν φόβους για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων

του κοινού.

Από την πλευρά της, η κατασκευάστρια εταιρεία των «βιονικών»

μανεκέν, η ιταλική Almax, δεν έχει αποκαλύψει ποια καταστήματα

χρησιμοποιούν τη νέα τεχνολογία. Μέχρι στιγμής, οι «κούκλες –

κατάσκοποι» κοσμούν τις βιτρίνες εμπορικών μαγαζιών στις Ηνωμένες

Πολιτείες, καθώς και σε τρεις χώρες της Ευρώπης.

Πηγή: ΑΜΠΕ

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT