Χρηματοδότηση 500.000 δολαρίων στην ελληνική Warply
Η startup εταιρεία δραστηριοπoιείται παγκοσμίως στον κλάδο του
mobile marketing.
500.000 δολάρια σε seed funding εξασφάλισε η Warply, η ελληνική
startup που δραστηριοπoιείται παγκοσμίως στον κλάδο του mobile
marketing. Η εταιρεία παρέχει μια πλατφόρμα (software as a service)
που δίνει την δυνατότητα σε brands να στέλνουν διαδραστικές
καμπάνιες μάρκετινγκ στους χρήστες των εφαρμογών (Apps) έξυπνων
κινητών τηλεφώνων (Smartphones).
Με τον γύρο χρηματοδότησης η Warply σκοπεύει να επεκταθεί δυναμικά
στις αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασίλειου, της
Γερμανίας και της Βραζιλίας.
Ανάμεσα στους angel investors που συμμετείχαν στον γύρο
χρηματοδότησης είναι οι Απόστολος Αποστολάκης (ιδρυτής του efood,
doctoranytime, eshop και απο τα ιδρυτικά μέλη του openfund), ο
Δημήτρης Βρανόπουλος, αναλυτής επενδύσεων και στέλεχος της
τραπεζικής αγοράς, και ο Νίκος Ηπειώτης, επενδυτής σε internet και
mobile startups.
Το warply δημιουργεί μια νέα διαφημιστική δίοδο αυξάνοντας τα έσοδα
των ιδιοκτητών εφαρμογών (APPs) . Οι διαφημιστές πλέον μπορούν να
στοχεύσουν τους καταναλωτές με βάση την γεωγραφική τους θέση αλλά
και την συμπεριφορά τους εκμεταλλευόμενοι εργαλεία του mobile
marketing όπως coupons, sweepstakes, qr codes και video μέσα σε ένα
πλούσιο και διαδραστικό περιβάλλον.
H πλατφόρμα βασίζεται στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς
και επιτρέπει τη δημιουργία αμοιβαίας επικοινωνίας με τους πελάτες,
τη στιγμή που είναι πιθανότερο να αλληλεπιδράσουν με το μήνυμα.
Πηγή: Δελτίο Τύπου