Microsoft Imagine Cup: Η ομάδα Kinemat αναδείχτηκε νικήτρια

Microsoft Imagine Cup: Η ομάδα Kinemat αναδείχτηκε νικήτρια

1' 50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Microsoft Imagine Cup: Η ομάδα Kinemat αναδείχτηκε νικήτρια

Η ομάδα Kinemat, νικήτρια του φετινού φοιτητικού διαγωνισμού

Imagine Cup της Microsoft Ελλάς, θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στους

τελικούς στη Ρωσία.

Η φοιτητική ομάδα Kinemat από το πανεπιστήμιο Πειραιά, με την

ομώνυμη πρόταση, είναι η νικήτρια στους ελληνικούς τελικούς για το

11ο Παγκόσμιο Φοιτητικό Διαγωνισμό «Imagine Cup», τους οποίους

διοργάνωσε η Microsoft Ελλάς. Η ελληνική ομάδα θα συμμετάσχει στους

παγκόσμιους τελικούς που θα διεξαχθούν στην Αγία Πετρούπολη της

Ρωσίας, από τις 8 έως τις 11 Ιουλίου 2013, εκπροσωπώντας την

Ελλάδα.

Δέκα ομάδες είχαν επιλεχτεί να συμμετέχουν στην τελική φάση του

ελληνικού διαγωνισμού και παρουσίασαν χθες τις εφαρμογές που έχουν

αναπτύξει. Τελικά την πρώτη θέση κατέλαβε η ομάδα Kinemat, που

αποτελείται από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Πειραιά Γεωργία

Καλύβα, Γιώργο Μανωλτζά, Μιχάλη Νικολαΐδη και Κώστα Ντόκο.

«Μέντορας» της ομάδας είναι ο Συμεών Ρετάλης, αναπληρωτής καθηγητής

στο τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Το Kinemat συνδυάζει εικονογραφημένα εκπαιδευτικά βιβλία (που

στοχεύουν στο να βοηθήσουν τα παιδιά ηλικίας τεσσάρων έως έξι ετών

να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες), ηλεκτρονικά

παιχνίδια και δραστηριότητες των παιδιών με αντικείμενα όπως

κύβους, τουβλάκια «λέγκο» κλπ. Με αυτό το συνδυασμό, η ομάδα

Kinemat δημιουργεί διαδραστικά αφηγηματικά εκπαιδευτικά

βιβλιο-παιχνίδια, τα οποία παίζονται από τα μικρά παιδιά με φυσική

αλληλεπίδραση χάρη στην κάμερα Kinect for windows της Microsoft,

καθώς και με τη χρήση αντικειμένων.

Τα παιδιά διαβάζουν ένα διαδραστικό βιβλίο και καλούνται να

ξετυλίξουν το νήμα της ιστορίας παίζοντας ατομικές και συνεργατικές

δραστηριότητες, είτε με τα χέρια και το σώμα, είτε αξιοποιώντας

αντικείμενα. Έτσι, η ομάδα Kinemat επιδιώκει να ωθήσει τα παιδιά να

αγαπήσουν το βιβλίο και να εμπλουτίσει την εκπαιδευτική διαδικασία

μέσω τεχνολογιών φυσικής αλληλεπίδρασης και επαυξημένης

πραγματικότητας.

Βραβεύτηκαν επίσης η ομάδα 4sense με το project easyLexia, η ομάδα

Quarinos με το project S.A.V.E., η ομάδα Majestic με το project

Museo, η ομάδα Vageli με το project SCAINET και η ομάδα Pythais με

το project TubeR.

Το χρηματικό ποσό που θα διεκδικήσουν οι νικητές των παγκόσμιων

τελικών στη Ρωσία, υπερδιπλασιάστηκε, φτάνοντας πλέον το ποσό των

300.000 δολαρίων. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός πραγματοποιείται από το

2004 και έχουν συμμετάσχει συνολικά περίπου 6.000 άτομα. Το 2012 η

ελληνική ομάδα Symbiosis με την ομώνυμη πρόταση βρέθηκε στην έκτη

θέση των παγκόσμιων τελικών.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT