Online αγορές έκανε το 59% των Ευρωπαίων χρηστών του Διαδικτύου
Το 59% των Ευρωπαίων χρηστών του Διαδικτύου χρησιμοποίησαν το
Ίντερνετ για να πραγματοποιήσουν αγορές στη διάρκεια του 2012,
σύμφωνα με τη Eurostat.
Στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης, το 32% των χρηστών του
διαδικτύου αγόρασαν μέσω Ίντερνετ ρούχα και αθλητικά είδη και
έκαναν κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία, ενώ το 2008 το ποσοστό
αυτό ήταν 21%.
Τα βιβλία και τα περιοδικά έρχονται στη δεύτερη θέση με 23%, έναντι
19% το 2008, όμως μόλις το 9% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν
τρόφιμα μέσω του Ίντερνετ σε σχέση με 6% το 2008, όπως αναφέρει μια
έκθεση της Eurostat που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Οι Βρετανοί βρίσκονται στην πρώτη θέση με 82% και ακολουθούν οι
Δανοί και οι Σουηδοί με 79%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι
Γερμανοί με 77% και οι Λουξεμβούργιοι με 73%.
Στον αντίποδα βρίσκονται οι Ιταλοί, καθώς μόνο το 29% των χρηστών
του διαδικτύου έκανε αγορές μέσω Ίντερνετ, οι Βούλγαροι (17%) και
οι Ρουμάνοι (11%).
Σύμφωνα με τη Eurostat, το 36% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου
έκανε αγορές ονλάιν, κυρίως ρούχων, αθλητικών ειδών αλλά και
κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία (15%), ενώ βιβλία και
περιοδικά αγόρασε μόνο το 7%.