Διαθέσιμα σε επιπλέον 30.000 Αμερικανούς τα «έξυπνα» γυαλιά της Google

Διαθέσιμα σε επιπλέον 30.000 Αμερικανούς τα «έξυπνα» γυαλιά της Google

1' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Διαθέσιμα σε επιπλέον 30.000 Αμερικανούς τα «έξυπνα» γυαλιά της

Google

Κάθε ένας από τους πρώτους 10.000 χρήστες μπορεί να προτείνει

έως 3 υποψήφιους αγοραστές.

Toυ Κώστα Δεληγιάννη

Η Google αποφάσισε να διευρύνει τη δοκιμή των «έξυπνων» γυαλιών

της, πέρα από τους 10.000 εθελοντές που συμμετέχουν ήδη στο

πιλοτικό πρόγραμμα Glass Explorer. Έτσι, όπως ενημέρωσε μέσω

e-mail τους εθελοντές η αμερικανική εταιρεία, κάθε ένας από

αυτούς μπορεί να προτείνει έως και τρεις υποψήφιους αγοραστές

των Google Glass, μέσα στις επόμενες 14 ημέρες.

Οι αγοραστές θα πρέπει να είναι κάτοικοι των ΗΠΑ, δηλώνοντας

είτε μια μόνιμη διεύθυνση στην οποία θα τους αποσταλεί το

γκάτζετ είτε αν μπορούν να το παραλάβουν οι ίδιοι, από τα

γραφεία της Google, στη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες ή το Σαν

Φρανσίσκο.

Η κίνηση αυτή αναμένεται να αυξήσει τους συμμετέχοντες στο

Glass Explorer στους 40.000. Ο στόχος της Google είναι να

επεκτείνει τις δοκιμές των γυαλιών, ώστε με τις παρατηρήσεις

τους να βελτιώσει τη συσκευή πριν τη λανσάρει κανονικά στο

εμπόριο. Η κυκλοφορία των Google Glass αναμένεται μέσα στο

2014, σε μία τιμή «αρκετά μικρότερη» από τα 1.400 που κοστίζει

η πιλοτική παραλλαγή τους.

Τα Google Glass ενσωματώνουν έναν μικρό υπολογιστή, φωτογραφική

μηχανή, μικρόφωνο και μια μικρή οθόνη, ώστε οι σχετικές

πληροφορίες να προβάλλονται στο οπτικό πεδίο αυτού που τα φορά.

Έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ, ενώ ο χειρισμός του γίνεται τόσο

με φωνητικές εντολές όσο και με ένα trackpad που βρίσκεται στα

πλαϊνό τμήμα του σκελετού τους.

Παράλληλα, μεγαλώνει ολοένα περισσότερο ο κατάλογος των

εφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για τα Google Glass και

εκμεταλλεύονται τον ιδιαίτερο τρόπο λειτουργίας τους. Έτσι,

μετά το φωτογραφικό «κοινωνικό δίκτυο» Path και τους New York

Times, application για τα «έξυπνα» γυαλιά έχουν στα σκαριά το

CNN, το περιοδικό μόδας Elle, το Evernote, το Twitter και το

Facebook.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT