Υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί η Toyota

Υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί η Toyota

1' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί η Toyota

Υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί η Toyota-1

Η συνεργασία μεταξύ της Toyota και της Salesforce.com, με έδρα

το Σαν Φρανσίσκο, ανακοινώθηκε τη Δευτέρα, ενώ η καινοτόμος

υπηρεσία ιδιωτικού δικτύου ονομάσθηκε «Toyota Friend». Σε επίδειξη

του συστήματος σε αίθουσα του Τόκιο, ο ιδιοκτήτης υβριδικού Prius

ειδοποιήθηκε μέσω μηνύματος στο κινητό του τηλέφωνο από το ίδιο το

όχημά του, ότι αυτό χρειαζόταν φόρτιση το βράδυ. Οταν ο οδηγός

συνέδεσε το αυτοκίνητο στο σημείο ηλεκτρικής φόρτισης, το

αυτοκίνητο του απάντησε: «Η φόρτιση θα έχει ολοκληρωθεί στις 2 και

15 πρωινή. Τα λέμε αύριο».

Οι ανταλλαγές αυτές μπορούν να κρατηθούν μυστικέ, να μοιράζονται

με άλλους «Toyota Friends» ή να κοινοποιούνται στα παραδοσιακά

κοινωνικά δίκτυα, όπως τα Facebook και Twitter. Η Toyota επένδυσε

5,5 εκατ. δολάρια στο φιλόδοξο πρόγραμμα, ενώ η Microsoft

συμμετέχει με 4,1 εκατ. και η Salesforce.com με 2,8 εκατ.

Πολλά οχήματα είναι ήδη εξοπλισμένα με ηλεκτρονικά συστήματα

πλοήγησης και άλλα μέσα με ικανότητα σύνδεσης στο Ιντερνετ. Η νέα

υπηρεσία της Toyota, όμως, βασίζεται στην αρχή του νέφους

υπολογιστών, ειδικότητα της Salesforce.com, καθώς και στο λογισμικό

της Microsoft. Η νέα υπηρεσία θα εγκαινιασθεί στην Ιαπωνία το 2012,

προτού αρχίσει να προσφέρεται σε όλες τις αγορές της ιαπωνικής

εταιρίας.

www.kathimerini.gr

με στοιχεία από AP

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT