Η συνεργασία μεταξύ της Toyota και της Salesforce.com, με έδρα
το Σαν Φρανσίσκο, ανακοινώθηκε τη Δευτέρα, ενώ η καινοτόμος
υπηρεσία ιδιωτικού δικτύου ονομάσθηκε «Toyota Friend». Σε επίδειξη
του συστήματος σε αίθουσα του Τόκιο, ο ιδιοκτήτης υβριδικού Prius
ειδοποιήθηκε μέσω μηνύματος στο κινητό του τηλέφωνο από το ίδιο το
όχημά του, ότι αυτό χρειαζόταν φόρτιση το βράδυ. Οταν ο οδηγός
συνέδεσε το αυτοκίνητο στο σημείο ηλεκτρικής φόρτισης, το
αυτοκίνητο του απάντησε: «Η φόρτιση θα έχει ολοκληρωθεί στις 2 και
15 πρωινή. Τα λέμε αύριο».
Οι ανταλλαγές αυτές μπορούν να κρατηθούν μυστικέ, να μοιράζονται
με άλλους «Toyota Friends» ή να κοινοποιούνται στα παραδοσιακά
κοινωνικά δίκτυα, όπως τα Facebook και Twitter. Η Toyota επένδυσε
5,5 εκατ. δολάρια στο φιλόδοξο πρόγραμμα, ενώ η Microsoft
συμμετέχει με 4,1 εκατ. και η Salesforce.com με 2,8 εκατ.
Πολλά οχήματα είναι ήδη εξοπλισμένα με ηλεκτρονικά συστήματα
πλοήγησης και άλλα μέσα με ικανότητα σύνδεσης στο Ιντερνετ. Η νέα
υπηρεσία της Toyota, όμως, βασίζεται στην αρχή του νέφους
υπολογιστών, ειδικότητα της Salesforce.com, καθώς και στο λογισμικό
της Microsoft. Η νέα υπηρεσία θα εγκαινιασθεί στην Ιαπωνία το 2012,
προτού αρχίσει να προσφέρεται σε όλες τις αγορές της ιαπωνικής
εταιρίας.
www.kathimerini.gr
με στοιχεία από AP