το Facebook
Η μελέτη του ινστιτούτου Pew Research εξέτασε τη συμπεριφορά
καταναλωτών ειδησεογραφικού περιεχομένου τους πρώτους εννέα μήνες
του 2010, αξιοποιώντας δεδομένα της εταιρίας Nielsen Co. Η έρευνα
μελέτησε τις 25 δημοφιλέστερες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες στις
ΗΠΑ, εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες τους έφθαναν σε
αυτές, πόσο χρόνο παρέμεναν στις σελίδες αυτές, με πόση λεπτομέρεια
περιηγούνταν εκεί και πού κατευθύνονταν.
Ποσοστό 40% των επισκεπτών στις 25 δημοφιλέστερες ιστοσελίδες
έφθαναν σε αυτές μέσω «παραπομπής» από άλλη ιστοσελίδα. Η Google
Search και σε μικρότερο βαθμό η Google News, ήταν οι δύο
σημαντικότερες πηγές παραπομπής χρηστών στις ειδησεογραφικές
ιστοσελίδες.
Η σελίδα έρευνας της Google θεωρείται «υπεύθυνη» για περίπου 30%
των παραπομπών προς τις ειδησεογραφικές σελίδες, με τις Drudge
Report και Yahoo! να συμβάλουν και αυτές σημαντικά στο φαινόμενο
αυτό. Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όμως, όπως το Facebook,
τείνουν να καταστούν σημαντικές πηγές χρηστών στις ειδησεογραφικές
ιστοσελίδες, αν και το Twitter δεν φαίνεται ακόμη να έχει
κατακτήσει την ικανότητα αυτή.
Οι 25 σημαντικότερες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες είναι οι: New
York Times, Washington Post, USA Today, Los Angeles Times, New York
Daily News, NY Post, Boston Globe, San Francisco Chronicle, Chicago
Tribune και τη βρετανική Daily Mail.
Εντύπωση προκαλεί επίσης η διαπίστωση ότι σημαντικός αποδέκτης
«παραπομπών» χρηστών από το Facebook είναι η ειδησεογραφική
ιστοσελίδα Huffington Post, με 8% των επισκεπτών της να προέρχονται
από τις σελίδες του Facebook.
www.kathimerini.gr
με στοιχεία από AFP