Στα γνωστά ικανοποιητικά τους επίπεδα επανήλθαν τα διαφημιστικά
έσοδα από το Ιντερνετ στις ΗΠΑ. Όπως ακριβώς έκαναν κάθε χρόνο τα
τελευταία έτη, με εξαίρεση το 2009.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το Interactive Advertising
Bureau, τα online έσοδα αυξήθηκαν κατά 15% στα 26 δισεκατομμύρια
δολάρια το 2010. Πρόκειται για μια ισχυρή ανατροπή καθώς τα έσοδα
παρουσίαζαν μείωση της τάξης του 3,4% κατά την ύφεση του 2010.
Η διαφήμιση από τις μηχανές αναζήτησης παίρνει εκ νέου το
μεγαλύτερο μερίδιο των εσόδων: 46%. Αν και εμφανίζει ασήμαντη
μείωση 1% από πέρσι, στο σύνολό της σημείωσε αύξηση 12% το 2010.
Την ίδια στιγμή, το μερίδιο του display adveritising αντιστοιχεί
στο 38% της αγοράς, από 35% το 2009. Όπως και να’ χει, την
μεγαλύτερη αύξηση εμφάνισε ο τομέας των χορηγιών· αυξήθηκε κατά 88%
εντός του 2010. Σημειώνεται ότι μόνο στο τέταρτο τρίμηνο του 2010 η
αύξηση στις χορηγίες ανήλθε στα 142%.
Κατά τ’ άλλα, άξια λόγου είναι τα ευρήματα που αφορούν την πτώση
των εσόδων από στραταηγικές marketing με e-mail – πτώση 33% στα 195
εκατομμύρια δολάρια, καθώς και οι μεγαλύτερες δαπάνες για online
διαφημίσεις που προέρχονται από καταστήματα λιανικής – αντιστοιχούν
στο 21% των περσινών επενδύσεων. Εταιρείες τηλεπικοινωνικών και
χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση
αντίστοιχα.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Mashable