Αυτή τη φορά, όμως, ο κόσμος παρακολουθούσε, όταν ο 13χρονος
Κίναν Κέιχιλ ανέβαζε βίντεο στην ιστοσελίδα YouTube. Τα βίντεο του
Κίναν απέκτησαν εκατομμύρια θεατές και ο μικρός έγινε φαινόμενο του
Διαδικτύου. Ο Κίναν απέκτησε αναγνωρισιμότητα και ταξιδεύει συχνά
προσκεκλημένος ιστοσελίδων στις Μπαχάμες, τη Γαλλία, το Λας Βέγκας
και το Λος Αντζελες. «Κατάφερα κάτι στη ζωή μου», λέει ο Κίναν, που
είναι σήμερα 16 ετών, για να προσθέσει: «Παλιά ποθούσα όλα όσα έχω
σήμερα». Ο μικρός πάσχει από σπάνια ασθένεια, που έχει διακόψει τη
σωματική του ανάπτυξη και το ύψος του στο 1 μέτρο και 22
εκατοστά.
Πολλοί αμφιβάλουν ότι ο Κίναν είναι πραγματικός σταρ, χάρη στα
σύντομα βίντεο που δημιουργεί στο υπνοδωμάτιό του. «Το Διαδίκτυο
καθόρισε εκ νέου την ίδια την έννοια της διασημότητας, όπως
αποδεικνύει και η περίπτωση του Κίναν», λέει ο επικεφαλής
μάρκετινγκ της Wrigley Co. Βίκτορ Μέρεν, που προσέλαβε το νεαρό
Κίναν για την επόμενη διαφήμιση δημοφιλούς τσίχλας της
εταιρίας.
Οι χρηματικές απολαβές του Κίναν δεν είναι, όμως, μεγάλες, όπως
αποκαλύπτει ο «ατζέντης» του, Ντέιβιντ Γκράχαμ. «Τα χρήματα που
εξασφαλίζει δεν πρόκειται να του επιτρέψουν να αποσυρθεί. Πρόκειται
για μία διασκεδαστική εργασία για μετά το σχολείο. Για να γίνει
πλούσιος, πρέπει τώρα να αποκτήσει δική του τηλεοπτική εκπομπή ή να
παίξει σε κινηματογραφική ταινία», λέει ο Γκράχαμ.
Πόσο μπορεί, όμως, να διαρκέσει η μετεωρική πορεία του Κίναν στο
διαδικτυακό στερέωμα; «Τα φαινόμενα αυτά δεν έχουν συνήθως μεγάλη
διάρκεια. Σε κάποια στιγμή, το κοινό σε εγκαταλείπει και πρέπει να
είσαι έτοιμος για αυτό και να μην νιώσεις απογοήτευση», λέει η
καθηγητής Μέσων Ενημέρωσης στο πανεπιστήμιο VCU της Βιρτζίνια Κέλι
Ο’Κίφ.
Δείτε τον Κίναν στο
www.kathimerini.gr
με στοιχεία από AP